Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har de to siste dagene hatt litt vondt når vi har hatt sex. Virker som smerten er når han treffer livmortappen min (sorry litt mye detaljer...). Var det noen av dere som hadde dette da dere ble gravide? Evt vet dere hva annet det kan skyldes? Har aldri hatt det sånn tidligere...

Jeg er på dag 26 av syklusen, og mener at jeg hadde eggløsning for ca en uke siden, men skal ikke si det 100 % sikkert...

Blir veldig glad for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei,jeg har ikke kjent noe sånt. men alle er forskjellige. jeg kan ille si om du er gravid eller ikke:) klæm

Skrevet

Er det ingen som vet noe om dette? Hadde blitt veldig glad for svar, for det er litt plagsomt at det plutselig er blitt slik...

Skrevet

Når jeg var ca 4-6 uker på vei begynte jeg å få vondt under akten;) Det kjentes ut som han "pekket" på livmoren. Er nå i uke 19, så kanskje du rett og slett er blitt svanger med en liten spire?;) Lykke til iallefall;)

Skrevet

Joa, kan hende du har vært heldig gitt =) Er 4+5 dager på vei, dvs det var blinkskudd presis når det trengtes. Når jeg tenker tilbake (ikke så langt å tenke) hadde jeg følelsen av at han "buttet" liksom... Slo ut positiv nøyaktig den datoen jeg hadde mens forrige måned så ha litt tålmodighet og ta en test =) Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...