Gjest Skrevet 1. april 2007 #1 Skrevet 1. april 2007 Da er vi offesielt (er det sånn man skriver det??) prøvere:) hihi.. Jeg ble med et sjokk gravid i desember/januar. Ikke planlagt en cm, men mistet i uke 11:( Så nå er det planlagt Nå skal vi ha oss en liten en:) Selvom vi bare er 18 og 20 år, men etter vi mistet mirakelet vårt har vi ikke fungert noen av oss.. men etter diskusjonen om en ny en har vi begge strålet:) *Sende baby støv til alle andre og meg:D*
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 1. april 2007 #2 Skrevet 1. april 2007 dere er ikke alene om å være unge, eg er snart 18 å forloveden min e snart 22. men eg slutta på p-sprøytå i januar for å bli gravid før eg e 20:P lykke til me (andre) forsøk=)
Gjest Skrevet 2. april 2007 #3 Skrevet 2. april 2007 Før du er 20? Tar det så lang tid etter p-sprøyte?:S Oi.. Jo tusen takk for det:D Håper på at spira sitter som spikret og limt nå
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 2. april 2007 #4 Skrevet 2. april 2007 de kan ta fra 4 måneder til over et år før p-sprøyta er utor systeme=) å nå har de gått 2 måneder... vente forsatt på normal mens=)
Gjest Skrevet 2. april 2007 #5 Skrevet 2. april 2007 Off.. da er vi fler med samme "problem" for å si det sånn.. Venter på ordentlige syklusser jeg og.. men der er sannelig ikke lett å vente altsåå
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 2. april 2007 #6 Skrevet 2. april 2007 tenkt å prøve pergotime kur? de skal eg prøve å få. lei av å vente... hehe
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 2. april 2007 #7 Skrevet 2. april 2007 men uansett hvor lenge eg må vente så glede eg meg=) for her kan de godt bli tvillinger=) han har de mye i si slekt å eg har de litt:P
2 tette - med flette Skrevet 2. april 2007 #8 Skrevet 2. april 2007 Jeg brukte nesten 1 år før jeg ble gravid etter p-piller.. Det tok vel ikke fullt 1 år, men det er veldig individuelt.. Er mange som blir gravide med en gang etter de har sluttet på både sprøyta og pillene..
2 fine små Skrevet 3. april 2007 #9 Skrevet 3. april 2007 Hei paa dere, Jeg er ikke saa ung som dere, men jeg synes det er flott med unge proevere!! Vil bare si at vaar datter er et resultat av en solid alvorsprat etter at vi mistet en tidlig spire som ikke var planlagt overhodet heller... Saa jeg smilte litt da jeg saa innlegget ditt. Vaar uplanlagte spire som ikke ville vaere mer enn i 5 uker, ble altsaa grunnlaget for aa diskutere barn, som endte opp med at vi oensket barn saa fort som mulig og det VELDIG, hehe... Oensket ble oppfylt, jeg ble gravid 6 uker etter utskrapning... =o))) Da var alt glemt og vi var superlykkelige. Det er vi enda, og naa planlegger vi planlagt barn nr 2. Lykke til begge, det er saa spennende med trenden med flere yngre moedre, tenk jeg er nesten 15 aar eldre og foeler meg ikke som noen gammel proever i det hele tatt, hehe... Noen av mine venninner er nesten 40, "litt lurt" siden det ikke var poppis aa bli mamma tidlig i vaar "generasjon" maa jeg nesten si... Her skulle alle utdannes og vaere GODT i gang med karriere osv foer man over hodet vurderte barn, dersom man fant supergravoeren da... Naa sitter mange av dem der, og er - ja, "litt lurt" altsaa. Jeg er faktisk litt motstroems i mitt miljoe, og ble mamma i den "unge alder" av 32 aar... =o) Rart aa tenke paa...at jeg nesten kunne vaere moren deres, i hvert fall til deg paa 18! Tvi tvi med spirene deres, og lykke til som unge moedre, jeg stoetter det veldig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå