Gå til innhold

Hva skjer etter pergo???????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke avtalt noe videre med gyn. dersom pergo ikke hjelper... Har PCO. Er på dag 12 i min 3 enkle kur.

Er jo kjempe lang vente tid hos gyn. går privat (ca.2 mnd) Må kanskje bare bestille time for å få prate med henne???

Er det noen som har gått på pergo uten hell? Hva er vanlig å gjøre etterpå? Hva skjer videre er det jeg er ute etter???

Kan ikke bare denne ventetiden snart gi resultat????????????????? Er litt deppa for tiden. Føles som om alle andre klarer det bare ikke vi

:-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei kjære På tide:)

Jeg har fått beskjed av min gyn. at hvis jeg ikke er blitt gravid innen mai. Da er jeg ferdig med min 3 doblekur, så skal jeg komme inn til henne på nytt og da blir det IVF

Jeg går også privat, hos Volvat og jeg får time med en gang....Kanskje du skal sjekke ut evt andre privatklinikker?

Og du må vite det at dere ikke er de eneste som ikke får det til...... Prøv å tenke på at det kommer til å gå,men jeg vet akkurat hvordan du har det, for jeg føler det på akkurat samme måte. Egentlig er det fryktelig dumt av meg og skrive det, for jeg hater at folk sier til meg at det ordner seg....Da har jeg mest lyst til å klappe til de!

Jeg tror jeg har EL i dag, uten pergo,er av denne syklusen, men samboeren er på jobb og kommer ikke hjem før i morgen kveld, hjelp hva gjør jeg da?

Lykke til På tide og hold meg oppdatert. Du kan gjerne ta ut frustrasjonen din på meg, for jeg vet akkurat hvordan du har det. Det setter seg en klump i brystet mitt nå for jeg kjenner meg så godt igjen!!!!:(

Håper vi skrives:)

Skrevet

Hos meg er også neste steg etter pergo ivf.

Jeg er ferdig utredet. Det samme er mannen min, så sitter ikke spiren når august kommer sendes søknaden...... *håper jeg slipper*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...