Anonym bruker Skrevet 1. april 2007 #1 Skrevet 1. april 2007 Noen som har erfaring med denne vogna? er visst en trehjuling.
Sanna5*m gutt og jente* Skrevet 1. april 2007 #2 Skrevet 1. april 2007 Den er helt grei, men du kan kan ikke ha barna vendt mot deg. Det er ikke svingbart forhjul, så den er litt tung å trille. Dessuten er den bred å få gjennom døråpninger. Men barna sitter fint, den er lett å slå sammen, den er helt ok med softbag, den er grei å sove i- og den er rimelig å kjøpe. Så kommer an på hva du skal ha den til, vil jeg si.
stolt2barnsmor, prøver på nr 3 Skrevet 1. april 2007 #3 Skrevet 1. april 2007 helt enig:) jeg har denne vogna, men bruker den kun hjemme til turgåing, da er det greit at elstemann får sitte også. jeg syns den er god å trille til det bruke, ikke tung. har prøvd den på kjøpesenter,men da ble den for stor å tung, vanskelig å komme frem med... som sanna sier,det kommer helt an på hva du skalbruke den til:)
~~¤April baby¤~~ Skrevet 2. april 2007 #4 Skrevet 2. april 2007 Hadde carena,men den ble litt tung å trille,må liksom bruke hele kroppsvekten for å snu vognen. Enig med de andre,det er bra liggestilling i vognen,og fungerer bra med 2 barn i. Vi solgte vår,og kjøpte GT-safari,oppdaget da at svingbart forhjul var et must!! Ekstra pluss at det er store hjul bak på GT-vognen,det gjør den lett å trille. Men da må man opp ca 1500,- i pris.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2007 #5 Skrevet 2. april 2007 Takk for svar! Skal stort sett bruke den til og fra barnehagen. Det er ca 5 min å gå på vei. Er på jakt etter en billig brukt vogn, og Carenaen høres grei ut.
En velsignet kvinne Skrevet 5. april 2007 #6 Skrevet 5. april 2007 Me har bestilt GT- safari. Skal bruke den som søskenvogn. Veit du om carena softbag kan brukast til GT- safarien?
Anonym bruker Skrevet 5. april 2007 #7 Skrevet 5. april 2007 jeg vet ikke, men regner egentlig med det. Vi endte også opp med GT safari, brukt for vi blir bare å bruke den ett års tid. Tenkte å bruke Emmaljunga softbag i den, regna med at den passer......
Gjest Skrevet 5. april 2007 #8 Skrevet 5. april 2007 Helt grei vogn til å trille turer med langs veien,men definitivt ikke noe senter-vogn...
Anonym bruker Skrevet 6. april 2007 #9 Skrevet 6. april 2007 Her står det noe info om vognen... http://www.barnevognguiden.no/carena/carena-twin-3w.html
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 9. april 2007 #10 Skrevet 9. april 2007 har ei som bruker carena softbag til GT vogna, det går helt greit!! ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå