Gå til innhold

Carena tvillingvogn???????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med denne vogna? er visst en trehjuling.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er helt grei, men du kan kan ikke ha barna vendt mot deg. Det er ikke svingbart forhjul, så den er litt tung å trille. Dessuten er den bred å få gjennom døråpninger. Men barna sitter fint, den er lett å slå sammen, den er helt ok med softbag, den er grei å sove i- og den er rimelig å kjøpe. Så kommer an på hva du skal ha den til, vil jeg si.

Skrevet

helt enig:)

jeg har denne vogna, men bruker den kun hjemme til turgåing, da er det greit at elstemann får sitte også. jeg syns den er god å trille til det bruke, ikke tung.

har prøvd den på kjøpesenter,men da ble den for stor å tung, vanskelig å komme frem med...

som sanna sier,det kommer helt an på hva du skalbruke den til:)

Skrevet

Hadde carena,men den ble litt tung å trille,må liksom bruke hele kroppsvekten for å snu vognen.

Enig med de andre,det er bra liggestilling i vognen,og fungerer bra med 2 barn i.

Vi solgte vår,og kjøpte GT-safari,oppdaget da at svingbart forhjul var et must!! Ekstra pluss at det er store hjul bak på GT-vognen,det gjør den lett å trille.

Men da må man opp ca 1500,- i pris.

Skrevet

Takk for svar!

Skal stort sett bruke den til og fra barnehagen. Det er ca 5 min å gå på vei. Er på jakt etter en billig brukt vogn, og Carenaen høres grei ut.

Skrevet

Me har bestilt GT- safari. Skal bruke den som søskenvogn. Veit du om carena softbag kan brukast til GT- safarien?

Skrevet

jeg vet ikke, men regner egentlig med det. Vi endte også opp med GT safari, brukt for vi blir bare å bruke den ett års tid. Tenkte å bruke Emmaljunga softbag i den, regna med at den passer......

Skrevet

Helt grei vogn til å trille turer med langs veien,men definitivt ikke noe senter-vogn...

Skrevet

har ei som bruker carena softbag til GT vogna, det går helt greit!! :o))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...