Gå til innhold

ja da er det bare i morgen igjenn...


tess27 jonathan kom 23.12.06

Anbefalte innlegg

så drar sambo til hamar på tirsdag og blir borte frem til søndag:(

 

HATER det pcn og spillingen hans... det går sååå utover meg og lille gutt.. hadde håpet han kunne tilbringe litt tid med oss de siste dagene før han dro men neida.

 

i går var han me kamerater, i dag har han hvert med kamerater og fixa på pcn.. i morgen skal han hjelpe broren sin og pusse opp.. oxo på tirsdag drar han på natta men skal bruke dagen på og mekke pc med kamerater... har så lyst til og gjemme pcn hans og late som om jeg ikke vet hvor den er hehe...

 

kjeftet på han i stad og ba han om og hjelpe meg med jonathan men da var det MYE viktigere og fixe pc...

 

skulle dette forholdet ta slutt så er dere nå vitner på at jeg ALDRIG skal finne meg en ny type som liker pc.. HATER den spillingen..blir GAAAAL pokker altså...

 

*HYYYYYL*

 

sorry klagingen...

 

men en ting gleder jeg meg til da... skal på fest på påskeaften.. spise middag og drikke med venindene mine:)

oxo kommer søster hjem på besøk på torsdag:)

oxo skal jeg kose meg mye med lille gutt..og være masse hos mamma

 

flere som blir "alene " i påsken??(at sambo drar vekk??)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, han kunne bare prøvd seg.... :)

Han jobber borte hele uken,så han må nok fint være hjemme...

 

Kjedelig at han skal bort da, men høres ut som du får det hyggelig allikevel, med søster, mams og venninner :)

Har han vært så lenge borte fra dere før??? Han kommer nok til å savne dere... kansje det bare er sunt ??!!??? :D

 

God påske til deg og Jonathan!!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han har bare hvert borte en helg... oxo jonathan som er skeptisk til han i tilleg da.. skal bli morro når sambo kommer hjem igjenn det.. hehe

tror ikke han savner oss så mye jeg... han blir jo fullt opptatt med det han elsker nemlig og spille pc... huff..

 

 

god påske til deg og familien oxo:)

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I know!! - og jeg gjorde slik du tenker: fant en ny type som har et helt streit forhold til pc'er og ikke er sykelig opptatt av dem og av spilling.

 

Godt at du kan være masse hos din mor da.. Jeg hadde syntes det var trist om sambo dro vekk hele påsken... Men håper du får det fint likevel.. - og du har jo alltids oss her inne! :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han samboeren din er jo litt rar:) Jeg syns du skal kose deg masse med de du kan være sammen med hele påska, og hver gang du snakker med sambo på tlf skal du fortelle han hvilken fantastisk påske du har!!! Og hvor nyyyyyyydelig det er å være sammen med familien!

(selv om du kanskje gråter en skvett for at han ikke har valgt å være hjemme)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...