IngerLiseRmed2barnog1spire Skrevet 1. april 2007 #1 Skrevet 1. april 2007 Har et barn på snart 9mnd jeg forlot pappan for snart 3 mnd siden og er veldig trist for at det ble sånn, og nå sitter jeg her og føler at alt går til helvete, fikk ltf fra huseieren og fikk beskjed om at jeg må flytte. Jeg har møtt på eksen min igjen og vi har det veldig fint sammen. vi har en forhistorie på 5 år Men jeg er så lei meg om dagen sitter og griner hele tiden, og pappan truer meg med rettsak. er så redd for og miste lillegutt men han har ingenting og ta meg på er en god mor. Det jeg lurer på vil ting bli bra kommer jeg og eksen til og bli sammen og kanskje jeg får den familien jeg ønsker meg. kommer jeg til og få en fin fremtid, akuratt så syns jeg alt ser rett og slett veldig mørkt ut kommer vi til og få barn sammen, og hva vil skje med situasjonen med meg og pappan. Jeg er født 181083 pappan født 240976 eksen er født 071083 sønnen min er født 080706
Gjest Skrevet 2. april 2007 #2 Skrevet 2. april 2007 hei vennen...det er travelt her inne og skulle så gjerne svart deg med en gang...men du spør mange spm og trenger nok litt tid på å se på deg...men har så mange foran deg i køen... et tips...send pm til lillnita...hun vet jeg har litt tid til overs...vi er gode venner og hun hjelper meg ofte hvor jeg står fast og motsatt.... du får sikkert svar hos henne...hvis ikke sender du meg pm ok? klem
IngerLiseRmed2barnog1spire Skrevet 2. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. april 2007 Tusen takk for at du tok deg tid til og svare,men var ikke meningen og hørest sur ut i over teksen men jeg er bare helt ute av meg om dagen og jeg føler at alt er nådd bunnen. Så tusen takk
Lillnita. Skrevet 2. april 2007 #4 Skrevet 2. april 2007 Hei . Skal prøve å få lagt kort på deg i kveld. Så bare følg med i postkassen din =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå