Gå til innhold

Er det noen her som går på Lykkepiller. Og tidligere har tatt ecstasy ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest miang20&alicja04.06.07

Hei.

Det er vanlig å føle seg slik i starten av en "lykkepille"kur. De første 8 ukene skal man justere dosen på medisinene. Det er ikke alltid man har fått riktig merke. F.eks skriver leger veldig fort ut Cipralex, men dette er en medisin med en haug av bivirkninger hvor mange føler seg verre. Om det er gått lenge og du fortsatt føler deg horribel ville jeg spurt legen min om å få byttet. Det skal ikke være lett, men det er riktig å få rett behandling.

Jeg gikk på lykkepiller en periode grunnet ekstrem angst, og jeg fikk cipralex først. Følte meg helt forferdelig. Fikk så Seroxat som jeg også følte meg ille av. Så jeg sluttet med dette og ba heller om tettere oppfølging hos psykolog/lege. Orket ikke føle meg som en zombie på bristepunktet.

selv om dette er en gammel tråd,

så vil jeg bare si at dere burde kutte ut lykkepiller..

de er farlige og kan ødelegge deg enda mer..

fatter ikke at leger skriver ut sånn dritt!!!

og til deg som har angst; hva tror du skjer når du skal slutte på pillene???

DA får du se på angst ja!!

eller skal du bruke dem resten av livet??

jaja..

Annonse

hei.

har ikke gjort dette selv ,men har ei venninne som beskrev akkurat det samme som du....satt også å liksom venta på opptur.

helt normalt og en vanlig bivirkning...går over etter en ukes tid

jeg gikk på Cipramil en periode. Under opptrappingen kjente jeg allrede bivikninger - spesielt kvalme! Det fortsatte ganske langt utover perioden jeg gikk på dem. Jeg fikk også problemer med å få orgasme (var oppgitt som en bivirkning) - eller kan vel si jeg kunne ikke få orgasme, uansett hvor mye jeg prøde! Ved nedtrappingen fikk jeg også bivirkninger som kjentes som elektriske støt (også oppgitt på pakningsvedlegget som kjent bivirkning v nedtrapping). Ganske klart at det er sterke saker man putter i seg. MEN det hjalp meg i alle fall gjennom en veldig vanskelig periode og jeg er glad jeg tok dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...