Gå til innhold

Hvor lenge / ofte skriker....

Anbefalte innlegg

babyene deres?

Jeg mistenker at lille nurket mitt (3,5 uker) har fått kolikk. Hun har en periode på ettermiddagen og på kvelden der hun skriker mye.

Men jeg leser her at babyene deres skriker 2-3 timer og slikt. Mener dere i ett strekk? Eller skriker de fem-ti minutter, og har så en pause før de skriker igjen?

Nurket skriker nemlig fem-ti minutter, og så går det over en stund før det er på'an igjen. Det hele varer fra en til fire timer i slengen. Og hun har tydelige luftsmerter i magen når hun skriker som verst. Krøker seg sammen, og det buldrer i magen, og vi kjenner luftbobler som flytter seg, og hvis hun greier promper hun. Stakkars liten, har tydeligvis veldig vondt..

Har kolikk-babyene deres slike "pauser"? Eller skriker de virkelig i to-tre timer i ett strekk? I såfall stakkars små -og stakkars dere foreldre..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8838492-hvor-lenge-ofte-skriker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som vesla di har fått kolikk, ja. Min skriker gjerne 2 timer uavbrutt, jeg har henne som regel på skulderen eller inntil meg og lurer på når jeg blir døv på det øret...det er lite pauser dessverre. Men plutselig er det over, ikke sikker på om det er av utmattelse eller hva men til slutt sovner hun, som regel på magen min.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...