Gå til innhold

Til alle dere som venter...og som vil bli spådd....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen, har spådd mange den siste uka, og lista krymper...men samtidig kommer det nye navn på den...hehe

Jeg bruker å sende mail for å få adressa bekreftet...og når du har fått denne mailen er det like rundt hjørnet...trodde jeg skulle få tid til å spå mange flere i kveld...MEN de som betaler meg for å gjøre dette må jeg prioritere...de bruker jeg også 2 til 3 timer på...pga dette forstår dere at tiden jeg har er begrenset...i tillegg har jeg 3 små barn...

Jeg har nå 3 stk som har sneket seg før dere i køen (dvs betalende) og jenter har dere tålmodighet kommer jeg til dere...heldigvis er det påske snart og masse fritid...hehe...samtidig vil jeg ikke slite meg ut da det koster mye energi å gjøre dette...

det er mange av dere som spør og lurer på når jeg kommer til dere...men alt jeg kan si er at jeg har en liste på profilen min som oppdateres etterhvert...nå skal det sies at det må noen navn nederst på lista...ca 15 stk.

Klemmer til dere alle...

ps er innboksen min full som den til stadighet er...så må dere bare vente...er det noe viktig...så er jeg på [email protected]

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fortår at du har mye og gjøre ja.Sendte deg som sakt en mail for ca 3uker siden viss ikke lengere siden så håper du vil se på meg snart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...