Gå til innhold

Skikkelig "mammadalt"!


Lillypia

Anbefalte innlegg

Svarte på et innleg ghe rfor noen dager siden om babyer med "fremmedfrykt", og jeg synes det bare blir verre og verre her.....:( Hun er nå også kjempeskeptisk til sambo, det er bare greit at han har henne hvis jeg er i nærheten. Og mormoren hennes som hun ser hver dag har også blitt skummel! Hun kan rase i 30min i strekk(skjedde bare en gang da mormoren hadde henne) og gir seg ikke før hun er i mine armer, Da blir hun stille tvert. Blir jo veldig slitsomt i lengden for meg, og ikke noe moro for pappan som føler hun ikke liker ham:( Prøver å la han få roe henne, men til slutt blir vi så frustrerte begge to at jeg ikke klarer høre på mer, og han gir opp.....

Tror kanskje det kan komme av at hun har vært mye bare med meg. Vi har ingen andre barn og sambo jobber borte så han ukependler. Derfor har det liksom vært bare oss to......huff, ikke noe moro dette. Hun er jo bare 3mnd?!?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, ja ikke enkelt dette. Har slitt veldig med det samme, men her har hun heldigvis godtatt å være hos pappaen sin også. Men hvis andre enn oss har løftet henne, har det blitt rabalder. Her har vi allikevel prøvd å la andre løfte på henne og så henner ta henne hvis skrikinga blir for ille, prøvd å venne henne til andre. Det har blitt mye bedre bare de siste dagene. Men enkelte er hun redd, spesielt menn med skjedd el bart....Tror de må bare vennes gradvis til å bli løftet/holdt av andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var nok meg som skrev det innlegget ;-) Mira er ikke skeptisk til sambo, der er det ingen problemer. Men hvis hun først har begynt med et anfall av "hysteri", er det bare jeg som får trøstet henne. Vi har hatt endel besøk og vært på besøk i det siste, hvor vi har øvet lit vi da. Dvs at andre har holdt henne, men en av oss har vært i nærheten og gjerne i hennes synsrekkevidde hele tiden. Har fungert greit. Men hun fikk senest i stad en skikkelig geip og "herregud-hva-er-det-dere-GJØR-med-meg-gråt" i morfars fang...

Mormoren sin ser hun nesten hver dag, men det hjelper ikke.

Det kan jo være at hun er "redd" for samboeren din pga at han ukependler. Men det kommer helt sikkert til å gå over! Dere fårprøve at han har henne mest mulig når han er hjemme?

Hvis han hadde vært mye hjemme, så hadde det kanskje vært sånn det er hos oss- dvs "redd" for alla andre unntatt oss?

Menn med skjegg og bart er foressten ekstra skummelt her og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jonathan er skeptisk til sambo og min pappa... særlig om ikke pappa har barbert seg hehe.. men er jo rart at han er skeptisk til sin pappa da.. han ser han jo hver dag.. men er bare jeg som får roet han ned.. huff.. det er slitsomt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...