Gå til innhold

Gratulerer med gutten MAYO!!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei !!

Tusen takk !

Raskt fortalt:

3820 gram og 51 cm.

Ble født lørdag 24. mars - 10 dager før termin.

Kom inn klokka 01,00 på natta. Fødte kl. 09.04.

Fødselen stoppet opp litt når jeg kom fram. Trodde jeg måtte reise hjem... Men så i 04.00 tida ble det mer action ! Jeg må si at det var hardt denne gangen. - men ingenting dramatisk, bortsett fra smertene. Og de er det vel vanskelig å unngå... Fikk mye hjelp av jordmora under pressriene, slik at jeg ikke revnet. Sydde bare tre sting pga. et lite klipp hun gjorde på slutten.

Barselhotellet var supert! Mye mer personlig.

Har det utmerket. Han er veldig rolig, og sover stort sett. Ble som ventet veldig sjuk etter at jeg kom hjem. Brystbetennelse igjen. Har måttet gi opp amminga av den grunn. Men flaske er helt greit for oss.

( Med forrige strevde jeg meg gjennom 7 betennelser og like mange penicillinkurer før han var tre måneder... - ville ikke ha det igjen. )

Gled deg til det er din tur !!!

Lykke til ! - vi må treffes når du har fått gullet ditt !

Klem fra meg.

Hei igjen!!

Godt å høre at alt er bra med dere :-) Tenker du er glad du er ferdig ja..Har du fått de andre barna også før termin?

Gleder meg voldsomt til å bli ferdig jeg også nå ja..Min samboer kommer hjem i morgen,og da har han vært borte i 10 uker..Han har tatt en dobbeltur for å få være hjemme når barnet kommer..Så etter i morgen kan det gjerne skje noe her også :-) Sliter jo med bekkenet,og så har jeg fått mye ødem de siste to ukene..Skikkelig bolle nå ja..he he

Jeg føler med deg ang.brystbetennelsen ja.Jeg fikk det med eldste jenta,og det var grusomt vondt.Fikk ikke i gang igjen melkeproduksjonen etter penicillinkuren,så da ble det flaske.Og det fungerte greit synest jeg også.

Men det var ingen problemer med neste jente,da ammet jeg til hun var 10 mnd.Så det skal bli spennende å se hvordan det går denne gangen..

Jeg har hatt en brystreduksjon,så da er det jo 50-50 sjanse med ammingen har jeg forstått.Men men vi får ta det som det kommer..

Du får kose deg videre med lillegutten du,og så må vi treffes når jeg en gang blir ferdig ja :-) Har dere funnet navn forresten?

Gutten vår skal hete Andre`

Vi snakkes da :-) Og God Påske til deg og dine!!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...