Gå til innhold

Hei hvordan går det med dere?

Anbefalte innlegg

Er formen god?

Jeg har hatt skikkelig kvalme i hele dag,er ikke sulten og blir verre om jeg ikke spiser. Noen som har tips på hva jeg kan spise for å stille kvalmen? Det er så stille inne på siden... håper dere fremdeles er i lykkelige omstendigheter. Ser at mange på 1 trimester har hatt blødninger. Vondt å lese når noen faller fra.

Dere får ha en god påske!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8837981-hei-hvordan-g%C3%A5r-det-med-dere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er en av de som har hatt småblødninger. Blir jo sååååå bekymra, men har sluttet nå.Hadde limorhalsinfekjson og nå er det bra.

Er ikke spykvalm men uggen nesten hele tiden. Ikke særlig matlyst men spiser greit.

Ikke lyst på sjokolade, og jeg som elsker sjokolade vanligvis.......

Ikke det verste det da.

Formen er litt sløv...Er egentilig ei jente med masse energi, men nå er det mere sofa enn på lenge.

Blir vel bedre etter 1.trimester håper jeg.

Er trøtt,stikker i puppa, stikker i magen/lysken og er veldig oppblåst.

Føler meg skikkelig gravid. Men så går jeg jo med 4.mann i magen så det er kanskje ikke så rart at magen blir stor da.........

GOOOOOD PÅÅÅÅÅÅÅÅSKE til deg og spiren også..og gubbeluren.

Hei! Her går det helt fint! Er bare 6+2, så bekymrer meg jo litt for om det står bra til med spiren. Men jeg har heldigvis ikke hatt noen blødninger. Har begynt å merke kvalmen på morningen, så jeg sliter litt med en gang jeg står opp. Sist jeg var gravid kom kvalmen først i uke 8, så det er litt slitsommere nå. Ikke minst siden jeg nå har et barn å ta hensyn til også. Men jeg er fortsatt hjemme med poden på 1 1/2 år, så jeg kan jo styre tempoet mye selv. Det er deilig. :)

Ønsker alle en riktig god påske! :)

hei!

Formen er sånn passe, skrekkelig kvalm til tider og umenneskelig trøtt!!:/

Jeg synes det hjelper å spise appelsiner, drikke juice og spise saftis faktisk:) stilner iallfall litt der og da:)

Utenom dette føler jeg meg supergravid hva magen angår, sliter med å skjule den faktisk. Men så er det bare 9 mnd siden forrige fødsel så flesket ramler liksom ut...hehe...

Gleder meg til å få litt energi tilbake, det skal bli godt!!

God påske til deg også:)

Hei!

Formen her er heller laber om dagen, kvalmen har kommet til meg også, for fullt! Er stort sett kvalm hele dagen, veldig sulten, men blir enda kvalmere når jeg spiser... Det er jo litt kjedelig. Men det som er enklest å spise for meg er appelsiner, mariekjeks og salte chips, men bare i små mengder. Og så må jeg drikke myyye hele dagen, synes eplejuice er godt, pluss kaldt vann.

Men jeg skal ikke klage på kvalmen, jeg er utrolig glad jeg har noen i magen min! :)

Riktig god påske til alle sammen:)

Hei!

Jeg har igrunn vært i god form helt til de siste dagene, kjempe slapp og uggen dagen lang..! blir verst om det er lenge siden jeg har spist.. litt kjipt, men føler meg heldig som ikke spyr noenting! er 6+5 uker på vei og håper snart det går an å kjenne at noe vokser inni magen min! Men jeg prøver hvertfall å gå lange turer for å holde formen oppe, selv om jeg ikke orker å trene noe særlig...

god påske:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...