Lizzu Skrevet 1. april 2007 #1 Skrevet 1. april 2007 Hei! Unnskyld maset mitt,men jeg er så nyskjerrig nå..Etter at du sa det var klart til å sendes..Håper det kommer snart :-) Stor Klem
Lizzu Skrevet 4. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. april 2007 Maser igjen jeg,siden du sa at det var klart til sending.. Klem
Happy H Skrevet 4. april 2007 #4 Skrevet 4. april 2007 samme her=) hihi...gleda meg kjempe masse og venta i spenning
Gjest Skrevet 5. april 2007 #5 Skrevet 5. april 2007 Vel nå har det seg slik at endel har snaket seg før dere i køen...dvs noen betalende har kommet imellom...derfor tar det tid... Happy H...du får mail i dag...skulle sende deg en i går men noe rart skjedde...skal fortelle deg det på mail...
Happy H Skrevet 5. april 2007 #6 Skrevet 5. april 2007 Den e grei sjaman! Send mail du, så sjekker eg den i kveld etter at snuppa har lagt seg=) Klem
Lizzu Skrevet 5. april 2007 Forfatter #7 Skrevet 5. april 2007 Hei Sjaman!! Og når kommer min mail? Den var jo ferdig den 1.april sa du.. Er sååå spent vet du:-) Klem
Happy H Skrevet 5. april 2007 #8 Skrevet 5. april 2007 Hei hei har du sendt mail? Eg sjekka no men va ikkje komt nokke endå klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå