Gå til innhold

Juni: Hvor mange ganger sover dem om dagen ?


yasmina

Anbefalte innlegg

Mini her nå har begynt å sove bare en gang til dagen, ca 2,5 timer...

 

Syns alle andre sover iallefall 2 ganger per dag....

 

Andre som sover bare en gang, eller sover alle minimum 2 ganger ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

thea sover 1,max 2 ganger om dagen,og da sover hun i 1 time..det er sjeldent hun sover mer en 1 gang om dagen da.. så hun sover ganske lite,men jeg tror ikke hun trenger mer søvn heller, for når hun sover den timen sin i 11 tiden så blir hun ikke sutrete eller noe senere på dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mathias sover 2-3 og noen ganger 4 ganger om dagen...men han sover bare 10-45 min lurer da:( klarer jo søren ikke sove lenger denne gutten!!! hender han slår til nå for tiden med å sove en time på en lur om dagen, men da er neste lur på MAX 30 min og da blir det med de to:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thomas sover somoftest bare 1 gang om dagen, da ca 2-2,5 timer. Sover han mindre enn det trenger han en liten lur til litt senere på dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mathias sover 2-3 ganger om dagen, som oftest slik:

 

09.00-11.00

 

13.00-14.00

 

16.00-16.45

 

Er ikke hver dag han trenger den siste luren da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elvira sover som regel tre lurer om dagen, 1/2-1 times varighet;

 

Står opp 0530, sover ca 08, 11 og 14.

 

Hun har begynt å droppe den siste innimellom i det siste.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

står som oftest opp kl 6-7. når hanhar vært våken i 2-3 timer sover han i 2-3 timer. ofte sover han 1 time i 14-16 tiden. legger seg ca 1930

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synnøve sover to lurer om dagen, den første i ni-tida, 2-2.5 time, den andre i halv to-tida, til tre-halv fire.. hun står opp kl 6, så det er helt greit at hun sover litt om dagen,hehe=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillegutten vår har så og si identisk sovemønster som Elvira til Endorfina, hender om han har opplevd mye at han tar en ekstra dupp på 20 min etter fire før han legger seg. Legger seg for kvelden et sted mellom sju og halv åtte :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mini her sover 2 ganger om dagen fra.09.30-10.30 og fra 13.30-14.30 sånn ca:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som regel 2 soveøkter, noen ganger 3.

En i 9-tiden (hender han slår til og sover 2-3 timer da!)

En i 12- tiden, og evt en i 15-tiden.

 

Har gått litt bort fra det at han ikke skal sove etter kl 16, da blir han bare overtrøtt når han skal legge seg. Det beste er om han våkner av den siste luren rundt kl. 16.30, da blir det passe våkentid til han skal legge seg igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noah står opp i 7 tiden, tar en 30 minutters lur i 11-11:30 tiden, så en 30 minutters lur i 14 tiden.. Noen ganger tar han en lur i 17 tiden også. men det er som regel de gangene vi har vært på farta hele dagen..

 

Men i dag tok han en lur på 1 time i stedet!!

 

Han legger seg igjen klokka 20. Sover da helt frem til 7 igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sover 2 ganger ja. En i 12 tiden og en i 4 tiden. Tidspunktet kan variere om vi skal noe... sover alt fra 30 min til 2 timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...