Mamzen Skrevet 1. april 2007 #1 Skrevet 1. april 2007 Kulen min ble merkbar for 1-2 uker siden, men den ligger midt i mellom skambeinet og navlen, altså ganske langt opp på magen. Ca 3 cm under navlen.Trodde den skulle komme rett over/bak skambenet? Hvordan er det med dere? Jeg har jo vært gravid 2 ganger før, kanskje derfor?
Lotte&Babyspiren Skrevet 1. april 2007 #2 Skrevet 1. april 2007 hei:D jeg er i uke 6 ett eller annet sted, og har kjent kul i magen nå i ca en uke...det er godt, men klarer dnnå ligge litt på magen da, men ikke lenge. For da begynner det å murre litt, så bra er det sikkert ikke, i alle fall ikke lenge om gangen. ellers kjenner jeg kulen ekstra godt når jeg skal ha på meg litt trangere klær etc. Må allerede investere i mykere og videre joggebukser og topper:) jeg har ett barn fra før, så da er jo livmoren allerede forstørret endel fra forrige svangerskap, så tror kjente og kjære vil se det på meg ganske fort angående barn i magen..hihi.
Trønderjente82 Skrevet 2. april 2007 #3 Skrevet 2. april 2007 Jeg er 11+5 og har ingen kul, ikke antydning til mage en gang. Men jeg har hørt at det er vanligere å få mage tidlig hvis man har vært gravid tidligere.
Vestlandske meierier A/S Skrevet 2. april 2007 #4 Skrevet 2. april 2007 hei mamzen!! har også en kul, er bare 9+3:) men kulen er nå liksom over hele magen...hehe...skikkelig gravid mage allerede jeg;) slitsomt å skjule det! må vel snart si det på jobb....:/ Hvordan er formen din da?? her er det litt opp og ned, kvalm og trøtt!!
Mamzen Skrevet 2. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. april 2007 Hei Turbodamo! Jeg er i knallform, trøttheten forsvant for ca 1 uke siden, kjenner egentlig ingen ting! Håper formen din blir bedre snart!
lima78 Skrevet 2. april 2007 #6 Skrevet 2. april 2007 jeg er også 11 uker +5:-) i følge mine bergeninger... men har termin 14 oktober. og når jeg programmerte det inn på bim, fikk jeg opp at jeg er i uke 13... når er din termin trønderjente82? ellers så er jeg veldig oppblåst i magen utover dagene. men på morgenen når jeg ligger i sengen.. helt flat... så starter dagen som "ikke-gravid", men fra 11-12 og ut blir den bare større og større.. hehe. når jeg kommer hjem kan d se ut som jeg er 6 mnd noen dager...:-)
Trønderjente82 Skrevet 3. april 2007 #7 Skrevet 3. april 2007 Hei lima78. Jeg har termin 20 oktober i følge babyverden.no. Tror nok du egentlig hører hjemme i 2trimester, jeg drar over på torsdag....
prøvekluten+3små Skrevet 3. april 2007 #8 Skrevet 3. april 2007 stemmer nok det med at flergangsfødende får mage tidligere ja...sjøl er jeg nå i 14 uke i morgen,og klarer nesten ikke ligge på magen lenger...kjennes ut som å ligge på en tennisball..med den første lå jeg ukomplisert på mgen helt til i uke tyve,og magen kom heller ikke frem før ca enda fem uker etter det!
♥lurelure♥ Skrevet 3. april 2007 #9 Skrevet 3. april 2007 Lima78, jeg har det også sånn at magen er "normal" tidlig på dagen og står som en tromme når jeg kommer hjem fra jobb i 17 tiden... Merkelig.
eggedosis Skrevet 3. april 2007 #10 Skrevet 3. april 2007 Kommentar! Jeg har det også slik - føler meg "liten" på morningen, men rundt lunsj er jeg veeeldig gravid!;0)
eggedosis Skrevet 3. april 2007 #11 Skrevet 3. april 2007 Hei! Me to har termin 20 oktober. Skal bli morsomt å hoppe over i 2. trimester. Nå er vi over i "safe-zone". Lykke til!
Ranveig R Skrevet 3. april 2007 #12 Skrevet 3. april 2007 Er 10+3 og kjenner ingen kul. Har ein liten ein frå før, og med han begynte magen å vise etter 12 veker. Denne gongen ser det ut til å ta lenger tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå