beatek-t Skrevet 1. april 2007 #1 Skrevet 1. april 2007 Til nyfødt og som sportsvogn? Er KS-dame og trenger en LETT vogn som jeg får inn i bilen uten hjelp... takk:)
mammmamia ** Skrevet 1. april 2007 #2 Skrevet 1. april 2007 OTH Urban Jungle er SUPER! :-) Lett, smal og nett, en knallvogn! Sjekk www.onetreehill.nl for mer info..! Og se på www.tinasbok.com/svanger/soskenvogn.php
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 2. april 2007 #5 Skrevet 2. april 2007 Duowalker Sky veier 13 kg tror jeg, den er iallefall lett for å være tvillingvogn! Les mer på www.easywalker.no
Strålende Skrevet 4. april 2007 #6 Skrevet 4. april 2007 Hei Må bare si at Bebe Confort skal visst være knall... en jeg kjenner skal ha tvillinger og hun kunne løfte den vognen med en hånd, den var praktisk sa hun, og en bruker bilstolene på vognen, og ungene sitter etterhverandre, ikke i bredden ) Har sett litt på den , artig vogn... verd å sjekke ut om du skal ha to ;o) Skal du ha den som søskenvogn er den gjerne ikke så bra, aner ikke faktisk.. men lykke til på jakten )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå