Gå til innhold

Hvordan gikk det seg til at dere fikk barn med den dere venter barn med?=)

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Ble gravid med typen da eg skulle bytte prevansjonsmiddel (fra p-pille til p-plaster)

Ventet på at mensen skulle komme, men den kom aldri.

Min daværende type kjøpte en graviditetstest, og vi fant ut at vi ville beholde:)

Men så ombestemte han seg når eg va litt over 3mnda på vei.

Og no bynne han å vise interesse for barnet igjen:)

vel vi hadde sex :P

nei, altså. vi var forlova og skulle flytte.. og bestemte oss for at vi ikke ville bruke p-piller eller annet for vi ville begge ha barn og syntes det var greit å ikke virkelig gå inn for å prøve. men ta det som det kom.

og det kom, og han stakk.

Jeg og eksen min har vært bestevenner (uten å ha sex) i flere år, og han er samboer med en annen... men så var det rett før jul at jeg hadde en skikkelig krise, der alt gikk til helvete rundt meg... Og da, i en trøstens stund, hadde vi sex, helt uventet fra min side... det ble med den ène gangen, men det var alt som skulle til... en liten guttebass kommer i slutten av august.....

Annonse

Akkurat samme hos meg... jeg hadde opphold på p-pillen, og det var barnefar fullt klar over,men kondom, nei det ville han IKKE bruke... tok angrepillen dagen etter, men den lille skatten min er visst en skikkelig FIGHTER!:) Velkommen er han i allefall...mannen i mitt liv!;)

Var forlovet og hele pakka, og barnet var mer eller mindre nøye planlagt.Gikk uten p-piller fra Mai 06. Ble gravid omtrent samtidig som jeg dro på folkehøyskole i August, og sjalusidemonen tok overhånd hos far. Etter 3mnd med falkeblikk og krav om å måtte slutte skolen for hans skyld takket jeg for meg..

Vi er fortsatt venner og jeg tror han blir en god far, men følelsene døde ut når han så tydelig ikke stolte det minste på meg. Burde vel ha sett tegnene mye tidligere, men kjærlighet gjør blind osv..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...