Gå til innhold

Hvor lenge har dere vært sammen med barnefar?

ღFiskenogPrinsessa2007ღ

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi har vært sammen i snart 2 år,og møttes i ambulansetjenesten. jeg var i praksis der hvor han jobber...:) har en gutt på 9 mnd. og ventet vårt 2 barn sammen, men mistet det i 12 uke, for 3 dager siden...:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ble kjent gjennom felles kjente...han var med venne gjengen min på rudskogen og der fant vi tonen..har vært sammen 8 mnd..

Skrevet

Vært sammen i 3 år i august. Venter første barnet i november.. =)

Skrevet

Vært sammen 2 år, neste mnd har vi vært forlovet like lenge, og vi gifter oss neste sommer ;)

Skrevet

Og ja, hvordan vi møttes;

Hadde visst hvem han var veldig lenge.. han er vel en slags "lokal-kjendis", men hadde aldri skikkelig møtt ham før vi begge var på bad-taste party der vi ble introdusert for hverandre av en felles bekjent.. ;)

etter det gikk alt relativt fort.. :P

Skrevet

Har vært sammen med min i 1 år og 5 månder i dag akkurat!

Møttes på en fest!

Skrevet

jeg å samboeren min e på vårres 4 år nu, te sommeren så har vi vært forlova i to år. vi vente vårres anrdre baby

Skrevet

Hehe...

Sambo og jeg har vært sammen i ni måneder, og nå er tulla vår fem uker alt!

Men nå e hun født en måned for tidlig da!

Skrevet

tre år til sommern.. møttes på fest=)

Skrevet

Vi har vært sammen i snart 2 år.. Ble gravid etter 6 mnd.. Har nå ei lita jente på 19 uker, og er "prøver" igjen + er i litt bryllupsplanlegging =)

Skrevet

møttes via felles kjente forresten...

Skrevet

Vi har vært sammen i 8 år og 2 mnd. og gift i 3,5 av dem.

Møttes via felles venner.

Skrevet

Jeg har vert sammen m barnefaren i 5 år og 3 mnd.

har ei datter på snart 4 år og planlegger å sette i gang m nr 2 snart =)

Skrevet

vi møttes foresten på en fest der vi hadde felles bekjente =)

Skrevet

Oj.. De fleste her har noen år med kjæresten/sambo bak seg :)

Sambo var min første kjæreste for 6 år siden, så ble vi sammen igjen for ca 7 mnd siden, ble samboere etter 2 mnd, og snakker allerede om forlovelse/ekteskap.. Hehe..

Men det blir at ting bare faller naturlig når det er rett mann..

Og når man har kjent hverandre i så mange år så er det så mye enklere å vite hva man vil med personen, og iallefall når vi bor i en liten by der alle kjenner alle.

Skrevet

Vi jobbet sammen og hadde jobbet sammen i over ett år før en fuktig kveld... Ble samboere etter 7 mnd, og vært sammen i over 2 år nå.

Skrevet

jeg og samboeren har hvert sammen i 5.5år. venter barn nr 2 sammen.

Skrevet

Vi har vært sammen i 7 år til sommeren, møttes på fylla :-) Venter barn nr. 2 i november, har ei på snart 4 fra før!

Skrevet

Vi har vært sammen i 2 år og 4 mnd. Vært samboere i 1 år og 10 mnd. Forlovet i 8 mnd. =) Vi skal gifte oss i april 2008 =) Vi møttes faktisk på bussen på vei til byn en lørdagskvell :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...