Gå til innhold

Hvor lenge har dere vært sammen med barnefar?

ღFiskenogPrinsessa2007ღ

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

jeg føler meg lite smart når jeg ser alle over som har vært sammen så lenge..

jeg og barnefaren har kjent hverandre i to år.. og har vært sammen i litt over seks måneder bare.

vi møtes gjennom felles venner, og han hadde en annen på den tida.

Barnet var ikke planlagt, så det kom som ett lite sjokk. Men det er så velkommen som bare det :) Og vi har det bra ilag.

Annonse

Vært sammen i 2år, og møttes når jeg var med exen min..exen skulle besøke samboeren min (kameraten hans) fordi sambo hadde fått ny dame=) ironisk?? ville ikke være med en gang jeg,for jeg visste ikke hvem han var=) en uke etter var vi sammen, etter tre måneder var vi forlovet=)nå venter vi vår første =)

Vi har nå vært sammen i snart 4 år.

Møttes da jeg var på vei ti kiosken og han var sammen med kameratene sine... Han fallt pladask og fulgte etter meg og maste om å bli kjennt med meg.

I et par måneder holdt han på sånn og dukke opp steder jeg pleide å være og plutselig en kveld jeg kom hjem hadde lillebroren min (kameraten hans) hjemme alene fest siden foreldrene våre var bortreist og vi ble sittende og snakke sammen og gikk ut en tur.

Etter det begynnte vi å se hverandre mer og mer og vi er sammen enda. Gift på 3 året nå =)

hehe, en som sa at hun følte de hadde vært sammen kort.. jeg begynner å skjønne at tida flyr..

jeg ble kjent med kjærsten for omtrent 9-10 år siden. Det var IKKE kjærlighet ved første blikk, heller tvert om...

har nå vært sammen i 7 år, og til sommeren har vi vært gift i to av de.

Venter første baby og storgleder oss nå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...