Gå til innhold

Noen som har blitt lurt i dag?


Yana

Anbefalte innlegg

Prøvde meg på en spøk her og si at vesla krabber. Ho gjør selvfølgelig ikke det. Dessuten er ho bare 3mnd.

Noen som har sett på nyhetene og sett noen morsomme spøker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe;) Jeg har ikke blitt lurt,men lurte sambo! Sa at Kasper hadde spydd på alle skoene hans,så de måtte kastes! Gikk på den han;)

Leste VG istad,men fant ikke noe jeg trodde kunne være aprilsnarr.. Eller kanskje det med ti-øringene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen som har prøvd seg her nei :)

 

men leste nettavisene i dag bare for å finne spøkene :P tror også VG har den med ti-øringene... bl.a. stemmer det ikke med navn i denne artikelen, hu som blir sitert jobber for SAS, ikke banken.. ;)

 

og i aftenposten var det noe med hunder som skulle dna-registreres... jaja... :P bra idé egentlig, men tar jo alt for mange ressurser...

 

resten husker jeg ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sambo lurte meg!

 

Mens jeg sto på badet og skifta bleie på lillegutt, ropte han at det var noen som bada naken i sjøen utenfor. Jeg tok da lillingen (uten bleie), og løp bort til stuevinduet for å se...hahahaha, da lo sambo av meg!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja jeg er lettlurt....Svigerinna mi skulle bake "verdens beste" til dåpen i dag og kom i kirka å beklaga at hun hadde glemt det. Jeg gikk fem på jeg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nope, men jeg lurte mamma med at jeg var gravid igjen. Hehe. Hun ble stille, så lo hun litt nervøst. Men sa det var moro og så kom det: stakkar.... Det var nå litt tidlig. Hun gikk rett på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...