Gå til innhold

flere som bruker...


tess27 jonathan kom 23.12.06

Anbefalte innlegg

klore votter på de små??

 

jeg må bruke det på jonathan da han spiser og når han skal sove.. han er full av sår i ansiktet og klorer til han blør!!!! han ser ikke ut stakkar...

 

men får så vondt av han når jeg tar de på... hehe.. lille gullet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe.. jeg klipper neglene på Ask i hvert fall 2 ganger i uka.. hvis det går lengre enn 5 dager så pleier han å våkne med klømerker over hele ansiktet en dag :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

klipper neglene til jonathan 2 ganger i uka nesten jeg.. og fortsatt sp klarer han og klore seg!!!????? huff...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får du klipt ordentlig på kantene av neglen? Best å gjøre når de sover,er skikkelig vanskelig å få til! Hvis jeg klipper neglene hans på "vanlig" måte så blir det igjen spisse kanter på sidene.. Da får han klort seg! Dette var utrolig dårlig forklart men;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har til tider brukt votter på hendene til vesla. Ikke alltid like lett med de neglene. Men de klorevottene jeg kjøpte slutta jeg å bruke fordi de var så små og tynne og ho spiste på dem - var derfor redd dei skulle sette seg fast i halsen. Brukker litt tykkere sokker isteden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøver og få klippet ordentlig i sidene på neglene oxo men er ikke like lett bestandig...

 

de klorevottene jonathan har er kjempe tynne med knyting rundt håndleddet:) kjøpte de på cubus:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan jo prøve å file kantene med en neglefil istedet for å bruke votter ?

Det gjør vi og da klorer han seg ikke mer.

Veslingen vår leker sånn med fingrene sine og griper masse etter ting, så ville kviet meg for å ta på han votter...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Småtten her klorte seg skikkelig rett ved øyet under en lur i dag.. stakkars.. Jeg har ikke klippet neglene skikkelig nok - har ikke fått vekk alle kantene på neglene. Babynegler vokser jammen fort!

- men votter har jeg ikke lyst å ta på ham.... han liker jo så godt å sutte på hendene sine, føler at votter vil hemme ham og føles unaturlig for ham..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...