Gå til innhold

Hva skal dere gi i gave til forlover?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vel ikke tenkt å gi noen spesiell gave, men skal spandere frisør til henne på bryllupsdagen

Skrevet

Skal forlover ha gave også????????????

Det viste jeg ikke. Det er noe ikke jeg har regnet med i opplegget.

Skrevet

Min forlover får ikke noe, skal spandere frisør på henne å det ser jeg som nok:)

Skrevet

Har lyst til å spandere frisør og sminking på min forlover... Sannsynligvis får hun fotografbilde® i julegave :)

Skrevet

Forlover trenger ikke få gave, men det er en fin ting å gjøre. Har selv vært forlover og det er faktisk utrolig mye arbeid, og ikke alt er like lystbetont. Man kan jo gi en blomst, en flakse vin, gavekort på noe e.l. i alle fall, som en takk.

Skrevet

Jeg har kjøpt like armbånd til min søster som skal være forlover, min lillesøster som skal være brudepike og meg selv. Det er et vanlig charmarmbånd, også har jeg plukket en charm som er lik for oss alle (to ringer i hverandre) og en egen til hver av søstrene mine (en kurv med blomster til brudepiken og en selskapssko til forloveren...).

Synes det er litt hygglig at vi kan ha et "felles" minne fra dagen...

Skrevet

Jeg skal spandere frisør på henne.. Noe mer enn det kommer jeg neppe til å kjøpe..

Skrevet

Jeg har betalt for kjolen hun skal ha i bryllupet ! + at hun får være med til frisøren - hun fixer henne gratis (jeg får brudepyntingen av dama til forloveren til samboeren min - dette blir gaven fra dem! )

Skrevet

Jeg skal ikke gi noe til min forlover. Det er noe man aldri tidligere har gjort så i mine øyne er det noe tull. Det er en ære å bli valgt til forlover, så det burde være gave nok

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...