de tre bukkenebruse Skrevet 1. april 2007 #1 Skrevet 1. april 2007 fikk vite det i går:) har egentlig ikm på mandag men har testa meg i dag og, og begge teststrekene ble tydelige med en gan på begge testene:) dette er vårt andre barn...har en herlig sønn på 2,5år fra før:D
drmjenter Skrevet 1. april 2007 #4 Skrevet 1. april 2007 gratulerer! hvor langt på vei er du da i henhold til utregning? vi tok test sist fredag som var positiv, siste mens (første mens dag>) 20 februar, antatt befrukting 6mars- så da er jeg snart 6 uker på vei tjoho!! men stemmer dette da..?? hm.. jeg har en datter på 3,5 som gleder seg til å bli storesøster gratulerer igjen, og lykke til!!!
Nurkfrid 27.11.07:-) Skrevet 1. april 2007 #5 Skrevet 1. april 2007 GRATULERER så masse:-) Jeg hadde første dag i siste mens 12. februar, så er vel ca 6 uker på vei . Vi har en datter på 3 år som ønsker seg lillesøster i julegave...gleder meg til å fortelle henne at hun skal få det. Kan dessverre ikke si det til henne enda, for hun forteller det nok til hele verden, og jeg har store planer om ikke å si noe til hele verden enda...hihi!! Skal fortelle henne det på 17 mai, gleder meg allerede.
de tre bukkenebruse Skrevet 4. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 4. april 2007 hei tudelu:) jeg er nå 4+5...er ikke så mye men det holder for meg:) hadde første dag i siste mens den 2 mars antatt befruktning 16 mars og vi hadde sex 14 mars:I)...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå