Svifjert Skrevet 1. april 2007 #1 Skrevet 1. april 2007 Hva er det utenom medisiner på St.Olav egentlig? Og når må de betales? Kan noen gi meg en liten oversikt?
VirreVirre Skrevet 1. april 2007 #2 Skrevet 1. april 2007 Nå er ikke jeg på st.olavs da, men de offentlige har samme priser. Utenom medisiner så koster hvert forsøk 1500 kr. Jeg fikk regning i posten etter forsøk. Inkl medisiner skal du derfor maks betale 19500 for tre forsøk. )
Gjest Skrevet 2. april 2007 #3 Skrevet 2. april 2007 Hei. Hvis du bor utenfor byen så ringer de over resepten på de aktuelle medesinene og sender dem til deg. Regningen på medesinene lå sammen med pakkseddelen fra apoteket. El sprøyta får du utlevert hos dem, den koster et par hundre(hvis jeg ikke tar feil her) Utover det, så er det som lydia sier, en betaler 1500 kr for uttak og 1500 for innsetting. All medesin utover 15 000 får du igjen på trygdekontoret. Du må legge ut for medesinene og så får du igjen pengene hos dem.
VirreVirre Skrevet 2. april 2007 #4 Skrevet 2. april 2007 oj..betaler man både for uttak og for innsett?? Da blir det jo 3000 pr forsøk da. Blir det 1500 for fryseforsøk også da? Har misforstått jeg... trodde det var 1500 pr forsøk. (Jeg har hatt et avbrutt forsøk hvor det ikke ble uttak i det hele tatt, og måtte betale 1500)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå