Gå til innhold

Da hopper jeg inn her :)


Kanskjenr2?

Anbefalte innlegg

Heihei :)

 

Fant ut at eg var visst gravid :) etter bare 1 pp! Blir spennede dette her, men må innrømme at eg er VELDIG nervøs...er min første..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer! Det blir spennende og veldig gøy. Er selv gravid med nr 2 og fant det ut på fredag:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikkje trodd at det skulle gå så fort :) Er jo glad for at det skjedde, men plutselig raser alle mulige tanker gjennom hodet mitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser på terminlisten at du har oppgitt termin 25. desember. Skjønner ikke hvordan det er mulig, da må du ha blitt gravid i går eller noe sånt da. Sikker på at du ikke har regnet feil et eller annet sted?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er mange tanker som dukker opp, kan bli litt mye men det er vel sånn det skal være. Synes det er sånn nå også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi, har kanskje regnet feil da *rødme*, men det stod det på den sida eg brukte, var ikkje så veldig proff side...noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gleden med en sånn feil er jo at da har du vel kommet lenger enn du trodde. Du vet at datoen du skal oppgi er første dag i siste mens? Det er den som brukes til beregning. 40 uker + 2 dager fra den datoen. Søk på terminberegning her inne på BiM, så får du helt sikkert en dato tidligere i desember :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei=)

gratulerer:)

er selv ny her inne hehe...

men jeg er da snart i uke 13...

 

hvor gammel er du bergensjenta??

jeg bor selv i bergen=) er 22.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...