Anonym bruker Skrevet 1. april 2007 #1 Skrevet 1. april 2007 Har kjøpt denne, men lurer på hva slags regntrekk jeg kan bruke? Fant ikke noe på easywalker.no, så lurer på om det finnes? Kan jeg bruke TFK tvillingvogn sitt regn/vindtrekk?
Anonym bruker Skrevet 2. april 2007 #3 Skrevet 2. april 2007 Tror kansje det blir litt stort,men kan du ikke ta med deg vogna de og prøve det i en butikk hvor de selger tfk.Men en ting som er litt dumt er jo at du får ikke bare brukt stormtrekket,da må du ha på "plasttaket"
Anonym bruker Skrevet 2. april 2007 #4 Skrevet 2. april 2007 Har duowalker som vi kjøpte i januar, denne fulgte det med regntrekk. Trodde det var standard jeg.
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 2. april 2007 #5 Skrevet 2. april 2007 Fulgte med som standard på min duowalker også. På Easywalkers hjemmeside kan du sende dem forespørsel, gjør det da vel, og spør om muliheter for å bestille et sånt trekk!!!??
Mona2 Skrevet 2. april 2007 #6 Skrevet 2. april 2007 Takk for svar. Har sendt forespørsel til Easywalker nå. Kjøpte vogna brukt, det er derfor jeg ikke har det.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå