Kanskjenr2? Skrevet 1. april 2007 #1 Skrevet 1. april 2007 Hihi, eg e gravid! samboreren min er stolt over at han klarte det i 1. pp
2 fine små Skrevet 1. april 2007 #5 Skrevet 1. april 2007 Grattis! Det tror jeg vi kaller optimal lykke, 1 pp, saa fantastisk.... Kos dere masse naa og hils sambo og si at det var DU som klarte det paa 1 pp, hehe..... Gooood paaske til deg.
Kanskjenr2? Skrevet 1. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 1. april 2007 Takk for det alle sammen Håper dere snart hopper etter. God påske ****************************babystøv********************************
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 1. april 2007 #7 Skrevet 1. april 2007 dere er heldige=) meg å min samboer/forloved bjunne snart å tru at me må bruke god tid:P mora mener at han kan få meg til å havne me tvillinger=) minst 4 menn i hans nærmeste slekt har fått konene deres med tvillinger. så mora mene de e hans tur. hehe så me tenke den gode veien at de tar tid å få tvillinger:P hehe...
Januarmamma,tilnr2,FØDEKLAR! Skrevet 2. april 2007 #10 Skrevet 2. april 2007 Grattis grattis!!!! Kose deg masse nå da;)
Frøya79 - dobbel glede :-) Skrevet 2. april 2007 #11 Skrevet 2. april 2007 Gratulerer så masse!! God påske!
Dizzie_mortil3 Skrevet 5. april 2007 #12 Skrevet 5. april 2007 Gratulerer, da stemte det vel med den EL-testen da! Husker at du sa du skulle skynde deg å hoppe i høyet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå