Gå til innhold

jeg vil bare sove og sove og sove....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sovet i hele dag! Og nesten i hele går...Er skikkelig trøtt..Føler meg så slapp!! Tenkte meg på trening idag for det skal jo være så bra under graviditet, men jeg klarer bare ikke!!! Gidder ikke engang å gå tur med bikkja. Skjønner ikke hvordan jeg skal komme meg på jobb imorgen tidlig.. Er 8+0 imorgen. :)

zzzZZZZzzz..... Til og med sambo er bekymret for jeg sover så mye.

Kan det være jernmangel? Tror jeg har lavt blodtrykk også for jeg er litt svimmel. Men er ikke det tidlig for å bli svimmel?

Flere som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også hatt det sånn...bare kjempe trøtt og kunne sovet hele dagen... de 4 første timene på jobb er grusome og så har det kommet seg... orker ikke kaffe..så det har ikkje hjulpet.

Er nå 10 + 2 og energien er begynt å komme tilbake. Er forsatt trett, men kjenner at det avtar...

Så hold ut...det kommer seg sikkert.

Spiser du vitamin tabeletter og folat? Det er viktig...:-) Kjøpte pakke på apoteket med vitamin sammensettning for gravide..men folat, jern og alt det ekstra vi trenger..genialt... så om du føler du mangler jern etc..så kan du jo prøve...

Lykke til...

Skrevet

Har det også sånn. Ble sliten av å støvsuge i går. Måtte bare legge meg på sofaen. Håper virkeli energien kommer tilbake snart, så jeg kan få gjort noe hjemme. er 9+0 i dag

Skrevet

Jeg er også slik, er litt slitsomt å vare så trøtt med en liten gutt på 10 mnd som vil ha all oppmerksomhet fra mamman sin! Så er snart permisjonen min over og jeg vet ikke hvordan jeg skal orke å jobbe når jeg er så trøtt! Bør helst være våken i de jobben jeg har, kjører en del bil i jobben også! Puh jeg gruer meg:(

Sist svangerskap var jeg svimmel hele svangerskapet, men jeg hadde ikke lavt BT.

Skrevet

hei!

huff, hjemme fra jobb 15.30, gikk rett til sengs og sto ikke opp før klokka 19.00! Dvs. at jeg har sovet "middagshvil" i 3,5 timer!! Og nå er jeg klar for senga igjen.. zzzZZZZZzzzzz.. D var et slit å holde seg våken på jobb idag. Fikk flere hint om at jeg så veldig sliten ut og om jeg var helt frisk og sånn.. Sa bare at jeg var gravid, gidder ikke skjule det når jeg svimler på jobb. Så arti å fortelle det :)

For å være helt ærlig så vet jeg ikke hvor lenge jeg orker å gå på jobb hver dag. Jobber 100%, ganske tungt når jeg er så trøtt som nå! Håper det blir bedre etterhvert. Apropos vitamintilskudd; tar også de tabelettene som heter "gravid" med folat og jern i. Også tar jeg omega 3 i tilegg. Prøver å spise sunt, men det blir jo ikke så mye tid da når jeg sover hele tida :)

jaja, det blir vel bedre etterhvert :)

Skrevet

Vet åssen du har det. og det e vesst ikkje unormalt, hadde det akkurat sånn sist eg va gravid, men eg har det ikkje så ille denna gangen, eg merke at eg e vældig kveldstrøtt klare nesten ikkje å holde meg våken etter 20.00 det gikk kraftig over etter 3 mnd sist.håpe det gjør det for deg åsså.;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...