Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tante rød har ikke kommet til meg enda :)

Hu skulle kommet i natt, men hu har ikke kommet enda.. Jeg håper ikke hu kommer heller for å være helt ærlig..

Jeg har hatt mensenmurringer siden torsdag. Det pleier som regel å gå 1 dag etter at jeg har hatt mensenmurringer til mensen kommer, men ikke denne gangen :D Jeg er så glad, men jeg er UTROLIG redd for å bli skikkelig lei meg når tanta kommer :(

Litt blanda følelser her på denne fine sommerdagen gitt..

Klem fra meg til dere :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg glemte å ta med at jeg har fått ømme bryster... Fikk det på torsdagen også... Jeg har hatt det før, men det har vært i sammenheng med mensen... :/ *forvirra*

Skrevet

Vi håper du er gravid da!!!! Krysse fingre! Har ikm i morgen selv, men denne gangen drikker jeg kaffe, tar et glass vin, og tenker at alt er tegn på tanta....så får jeg heller bakoversveis om hun ikke kommer. Her i gården får jeg 10 dager forskyvning sånn hver 3-4 mnd, så testing er ikke aktuelt før......hmm..... la meg se...12 dager! Lykke til!!

Skrevet

WOW! Tenk om...!

Jeg vil ikke skru forventningene dine skyhøyt, for jeg vet selv hvor høyt fallet kan bli, men min venninner sier at mensmurringer er et graviditetstegn også.

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ vennen min. nå er jeg så glad, har du ikke tatt test enda??? ÅÅÅÅ jeg har bestilt masse sterke streker til deg vennen.

* BLÅSER EKSTRA MASSE BABYSTØV PÅ DEG*

*mega klemmer*

Skrevet

Hei solis74_IVF-førstegangsreis :P

Tru meg,... Jeg har forventningene mine skyhøyt.. Trur ikke jeg kommer lenger... Så nå er jeg redd for at hu helsikkes tanta skal komme.. :/ Typisk min flaks lissom... Men men...

Jeg håper seff på det beste.. :D YEY :P

Lykke til alle sammen :)

Skrevet

Hello vennen :)

Nei, jeg har ikke tatt no test enda.. Jeg skal ta en på søndag :P

Jeg skal være flink jente og klare det... hehe... Nå er jeg mest redd for at mensen skal komme.. :/

Hadde sex i går bare fordi det pleier å utløse mensen hos meg, men det har fortsatt ikke kommet.... *skyhøye tanker nå*

Skrevet

weeeeeeeee vennen. nå håper jeg at det jeg har bestilt holder mål.

Jeg tok en test i dag og den var negativ:(( så har ikke noen forhåpninger jeg mer nå. Meeeeeeeen skal krysse alt jeg har for deg vennen.

*klem*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...