Gå til innhold

forferdelig utflod og vondt under sex, forandring i celleutvikling.

Anbefalte innlegg

er rett rundt EL nå.. er usikker på syklusen min nå.

har brukt å ha 30 dager syklus, frem til sist måned.

hadde første dag av mens 18 februar, og skulle da ha første dag av neste mens 20 mars ettersom februar kun hadde 28 dager.. men mens kom 18 februar.

begynte rett på mens uten forvarsel med spotting( pleier å ha spotting hver gang før mens kommer...) hadde spotting lenge etter mens skulle vært ferdig, dette har forekommet de siste gangene jeg har hatt mens... spottingen har vart veeeldig lenge, faktisk helt fram til rett før EL)

nå når jeg og sambo har sex, har jeg kjempevondt med livmoren, og den er øm...utfloden er veldig vannaktig i konsistensen, og brun, hvit, geleklumpete osv...idag var den grøtete...)

syns dette er veldig ekkelt og skummelt.

tok celleprøver for ca 6 måneder siden, og da var det forandring i celleutviklingen..legen anbefalte meg å komme tilbake til ny celleprøve i april.. har ikke bestillt tid enda, da fastlegen min er sluttet!!! og jeg må gå til en ny lege...er ikke så glad i å måtte spre beina for en ny lege hver gang man skal til gyn. undersøkelse!!!!!!!

det jeg er redd for nå, er om jeg kansje har noe feil "der nede"???

noen som vet noe?? opplevd noe lignende.??

ifølge babyverden skal jeg ha EL 1april og fruktbar periode 29/3 til 3/4 hvis jeg har 28 dager syklus.

hvis jeg har 30 dager syklus EL 3/4 fruktbar periode 31/3 til 5/4

hvis jeg har 32 dager syklus EL 5/4 fruktbar periode 2/4 til 7/4

Fortsetter under...

Jeg syns du bør komme deg til lege og få dette undersøkt!

Det er ikke sikkert at det er noe alvorlig, men i tilfelle det er det, og noe du kan få behandling for, så bør du ikke vente med det! Forstår godt at du ikke syns at det er noe stas å skulle ta gu hos nye leger hele tiden, for det er jo virkelig ikke kjekt, men jeg tror nok at du bør finne deg en lege nå likevel. Fastlege må du jo nesten ha når du er gravid uansett, så det er vel like greit å bare få ordnet det nå?

Noen spm om andre symptomer: Er du sviete/kløete i underlivet (jeg tenker på soppinfeksjon), og er det lukt av utfloden?

Når det gjelder uregelmessig mens, så kan det være bare stress eller noe annet slikt. Men de andre tingene du beskriver gjør at jeg tenker at du bør undersøkes.

takk for svar:)

har ingen kløe,svie eller lukt fra underlivet.

ja, jeg må jo ordne meg en ny fastlege såklart, men jeg har valget mellom en utlending, en ung dame eller en mann som snart skal pensjonere seg...

jeg vil ikke følt meg komfortabel hos noen av dem....desverre.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...