Gå til innhold

Nå tar han ikke flaske heller.. Hjelp!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, noe rart er det. Ikke prøvd paracet. Ser ikke ut til å ha trøske heller. Kanskje tenner? Eller blitt smittet av forkjølelsen min(hadde vondt i halsen)? Får ta en tlf til hs i morgen tidlig. Må i allefall få veid ham.

Han tok forresten pupp før han la seg:) Så det ordner seg sikkert. Blir bare så lei det styret her. Takk for svar expat:)

Annonse

Hei, jeg hadde brystvegring hos jente 3 måneder - det var for jæ.., og hun ville heller ikke ha flaske. Det gikk seg heldigvis tl og nå etter to uker har jeg ca like mye melk som før. Det jeg gjorde, var å tilby brystet ofte, og jeg fant ut at hvis jeg ventet litt, og ammet henne liggende, så spiste hun litt. Jeg startet med å amme vanig sittende, og om hun ikke ville i det hele tatt, eller bare noen minutter, avledet jeg henne ved å skifte bleie eller leke, og prøvde på nytt med å amme liggende. Jeg fikk høre at det bare var å prøve og prøve, og ikke gi opp. Dersom barnet ditt ikke vil ha noe mat over flere dager, bør du vel ta kontakt med lege/sykehus for å få i barnet væske.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...