Gå til innhold

Noen som har barn med melkeallergi og har gitt Nutramigen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi mistenker melkeallergi pga dårlig mage over lengre tid og legen har gitt oss beskjed om å gi Nutramigen istedet for collett. Men, hun vil ikke ha Nutramigen. Brekker seg når hun kjenner smaken og nekter å spise grøten eller drikke melken. Noen som har tips hva vi kan gjøre? Har prøvd å blande i fruktpure i grøten, men det hjelper ikke. Hun er 5 mnd. Er helt fortvilt for ungen må jo ha mat og jeg ender opp med å gi henne noe hun kanskje ikke tåler.. Hjelp!

Mummys Muffin

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Jeg har et barn som går på nutramigen. vet ikke om du har klart å få barnet ditt til å ta denne mme men dette er hva vi fikk råd om på sykehuset. Min ville heller ikke ta det i starten. bland 50/50 av nutramigen og den erstatningen hun pleier å bruke. når dette går greit trapper du ned med den vanlige. vim tok da 75/25 og siden 100 prosent nutramigen. Da vi var på 100 prosent nutramigen så tok jeg en spiseskje med sukker i. Dette gjorde at hun aksepterte den. tok så siden å trappet ned sukkeret. hun spiser nå ren nutramigen. Men det finnes også en annen mme som er mot melkeallergi, den heter profylac og den er mer smakløs enn nutramigen. de koster det samme, men det er foreløbig produksjonsproblemer.Vi skalegentlig ha den.

Hos oss så stoppet problemene etter to dager på nutramigen. vi slet med magesmerter. Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...