Gå til innhold

noen som har blødd i flere dager?


ambumamma

Anbefalte innlegg

begynte på fredag med litt brunt, lørdag og idag har jeg blødd akkurat som vanlig mens.... frykter at ikke det er noe baby i magen lenger, er 5 uker på vei.

på ul sa de at de ikke kunne se noe fordi det var for tidlig...???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde det dessverre slik når jeg hadde en SA i høst, men det er jo noen som blør en del uten at det er noe i veien med fosteret. Hvordan føler du deg ellers da? Føler du deg fortsatt gravid? Har du vondt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

føler at jeg ikke er grvid lenger og har ikke veldig vondt annet en akkurat det samme som mens smerter lissom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da er det vanskelig å si. Jeg hadde veldig vondt og blødde mye mer enn en vanlig mens, så det kan jo være det går bra med deg. Jeg Det er forferdelig å måtte vente på å få vite om man har mistet eller ikke. Jeg krysser alle fingre og tær for at det skal gå bra med deg og babyen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hatt blødning men brun utflod.Vart i 4 dager nå så.. Kjempevondt og ikke vite. Regner med en MA jeg så får det være glede hvis det i det heletatt går bra.

Håper det er bra med deg da. Er jo mange her med friskt blod som det går bra med:) Skalringe legen i morra tidlig. Men regner med at de ikke ser noe på UL for jeg er jo bare 6 uker på vei, så må vel gå rundt og gruble i ferien. Skal til stokholm på fredag til mandag og veldig kjedelig hvis jeg aborterer på tur:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

skal til lege på tirsdag jeg da, men vet ikke om de ser noe. uff det værste er å gå å ikke vite lissom. Håper det ordner seg for deg og, og at du klarer å ha det hyggelig på tur=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi får krysse fingrene for hverandre. Vet jo aldri helt sikkert før man har fått ett sikkert svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, huff bare håper at det er oe der inne. ellså får vi bare prøve på nytt. hehe. er bare så kjedelig med all den ventinga asså

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde det desverre slik sist gang jeg spontan aborterte. Da var jeg i uke 7. Men det skal også sies at jeg ikke hadde noen som helst graviditets symptomer. Nå er jeg gravid på nytt og det kjennes helt anderledes enn sist. Håper det går bra med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 6+4 og har blødd brunt blod i 7 dager nå. Var hos gyn i går for å sjekke det og hun sa at det kan være livmoren som "renser" seg, dvs at det ikke trenger å være noe farlig. Spør meg ikke hva hun mente med at den renser seg for jeg forsto ikke hva hun mente da hun skulle forklare det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jenter!

 

er 6+4 jeg og.

hadde brun utflod pá fredag og söndag- ikke mye, bare litt pá papiret pá fredag. og litt mer pá söndag. Sá jeg dro til legen pá mandag. Etter litt söking med ultralyd, for först sá sá de ingenting, fant de endelig den lille (bare 4.5 mm!!) og et lite dunkende hjerte :-)

Jeg fikk beskjed om á holde meg helt i ro- og det gjör jeg ogsá. Og jeg har ikke hatt noe mer siden söndag.

 

Ta vare pá dere selv dere som har brun utflod/eller blör. Har man muligheten er det best á holde seg i ro -det sa gynen min hvertfall.

 

lykke til alle sammen! Dette má bare gá bra! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har blødd i noen dager, og var på ul i går. Fosteret har det bra, men jeg blør fra morkaken. skal ta det med ro i noen dager, og kan visstnok forvente at det skal blø i noen dager til. Ekkelt, men legen sa han trodde det skulle gå bra. Blødningen var på "yttersiden" slik at den delen som vender mot fostervannet var hel og fin. Krysser fingrene, for både deg og meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg.

 

 

Dette er vel kanske en mager trøst............men jeg hadde blødninger fra jeg var 5 uker på vei og til jeg passerte uke 18!

Blødde 5-8 dager i strekk og så var det opphold i 1-2 dager igjen......og slik gikk det kast i kast!

Det var frisk blod hele tiden, og til tider ganske mye!

Ikke noe koselig i det heeeeeeele tatt-....så skjønner hvordan du har det!

 

Nå er jeg gravid i 25. uke og alt er bare bra med babyen.

Det jeg vil si er at det trenger ikke gå galt om en har blødninger, det er i hvertfall jeg et godt eksempel på!

 

Ønsker deg masse lykke til fremover.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...