Gå til innhold

Uæææ!!!! Eg E GRAVID !!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Hei og Gratulerer så MASSE!!!;)

Så flott at det klaffet på første icsi-forsøk!!Ja,tenk om det er tvillinger??!!!

Kjempespennende!! Jeg skal ha mitt første icsi-fosøk i mai,og skal også sette inn to egg.

Håper så innderlig på full klaff og tvillinger!!:)

Da hadde jeg svevd på skyer....

Fortsetter under...

ja klart du kan det :)

vi hadde egentlig veldig lyst til å få satt inn to i utgangspunktet , men fikk beskjed om at det fikk vi nok ikke siden vi var så unge(dette var på forsamtalen). vi hadde jo snakket om dette endel og var sikkre på at fikk vi sjansen satt vi inn to. så den dagen når vi skulle til innsetting så spurte legen om vi ville sette inn to pga at de hadde delt seg sent.. så for å øke sjansen hadde han lyst å sette inn to. vi kjempe lykkelige tok gjerne i mot to :) og det klaffet! kan ikke beskrive hvor spente vi er på om det er en eller to..

inatt hadde eg den sykeste drømmen om at vi fikk trillinger. vi klarte ikke holde styr på hvem som hadde fått tørr bleie. glemte å mate dem , og ungene sov ute på et stekebrett(legg merke til et stekebrett?). vi hadde heller ikke sagt noe til familien om at vi hadde fått barna.. helt sykt! så det svirrer masse tanker i hodet mitt for tiden...

idag har jeg kjøpt meg ny jakke:) har vært på leit lenge.. kjøpte den litt stor så det er litt plass utover sommeren og mot høsten :) er veldig optimistisk! men er nødt til det kan ikke tenke på alt som kan gå gale.

Annonse

hei min kjære venn!!!

nå er det flere dager siden jeg har vært her inne, og var så spent om dt hadde skjedd noe nytt..så var det den lykkelesingen!!!Både du og linnen!!!enn så fantastisk, det er je helt sinnsykt!!!!

Åhh jeg håper jammen jeg kommer etter i neste uke. Jeg tenker litt om jeg skal slutte på progestan etter endt kur, så vente noen dager før jeg evt. tester. Er bedre å få vite at jeg ikke er gravid med å få mensen, enn å få svaret med en negativ test!

men det er ikke sikkert at jeg klarer å holde meg, testdagen er jo på lørdag, men pga barnedåp på søndag, så venter jeg uansett til mandag.

Kan du fortelle litt om symptomer du har??

Jeg er lite på nett for tiden, for vi har jo akkurat flyttet inn i nytt hus, å mye å gjøre og uten internett!!!

Så GRATULERE SÅ MASSE!!!!!!

goklem til deg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...