Gå til innhold

Uæææ!!!! Eg E GRAVID !!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Herregud! HERREGUD!!

eg trur eg daue!! eg e såååå skjevlen.... tårene trille og eg e gravid...

eg måtte bare testa etter at eg syns utfloden var litt rar (men det var nok bare tabelett restene) skulle ikke teste før 4 april , men klarte ikke vente lenger. sorry! linnen80 , men ska teste igjen den 4 april for å være helt sikker.

men nå er spørsmålet hvor mange har vi inni der tro? fikk satt inn 2 egg :) kansje tvillinger? nei dette er bare sååå spennende.

sorry for ein tullete og rar melding, men vanskelig å se gjennom gledestårene

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8835087-u%C3%A6%C3%A6%C3%A6-eg-e-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

eg e på dag 11 :) vet det er tidlig å teste men bare måtte... og for at testen skal slå ut må eg jo være gravid.

jo eg har hatt endel smerter i magen stikkinger,dragninger,menssmerter osv.. ellers kvalm i tider og utider og ganske sulten. har gått ned 3 kg i vekt? merkelig... for eg har spist masse.. ellers aner eg ikke hva som skal ha vært et sikkert tegn.. puppene ser tildels normale ut bortsett fra at de føles tunge ut om kvelden og ser ut som et europa kart.

Annonse

hvis alt går bra nå så kommer eg til å få verdens beste julegave :) muligens noen dager på forskudd... de går jo som regel over litt med første ? men hvis det er to derimot så kommer de heller litt tidlig.. nei dette ble en av mine beste dager ever...

Hei gullet mitt!!!

Trodde nesten det var en aprilspøk når du ringte i dag..hehe:) Dette e bare heilt fantastisk!! Håper jeg kommer etter om en liten stund:) Føle litt på meg at du har to der inne! Ååååååååhh, for ein deilige start på våren, ikke bare plantene så spire og gror nå, nei:)

Så må eg bare få lov å takka deg, som har fulgt meg gjennom denne prosessen, og for at du har vært "prøvekaninå" min, i og med at du har vært en uke forran.. :)

Dette va "vel unt", vennen min!!

"knuseknib" fra

takk vennen :)

hadde litt lyst etterpå og sende en melding til deg og skrive - du vet det er 1 april idag.. bare for å se reaksjonen på deg, men eg hadde ikke fleipet med slik :) dessuten så var eg nok så skjelven på telefonen at du hadde ikke trudd på det :)

bare kjekt å få være "prøvekaninen" din , men fødsel der kan du føde en uke før tiden eller noe ;) så kan du være min "fødeprøvekanin"du kommer nok etter skal du se vennen. eg krysse alt for deg+ eg har den gode følelsen min vettu!

nå håper eg at alt går bra videre...spennende å se hvor mange det er der inne 1 eller 2 ...:)

stooor klem fra solveig

Annonse

takk :)

hadde aldri trudd det skulle bli min tur.. det virker helt ufattelig at eg er gravid... vil liksom ikke helt tru det, men testen slo jo ut..

dette var mitt første icsi forsøk forresten ... så det går ann å få det til på første forsøket !

Nei, hehe, me kan ikke tøyse me sånnt:)

Satse på at den goe følelsen din stemme me meg og! Hadde vært veldig kjekt:) Hehe fødeprøvekanin, haha, du har så mange snåle ord;) Ja, eg må vel gjør noe først ein gang eg og:)

Forresten vettdu kor eg kan finne ein sånn svangerskapskalender der du kan trykke inn befruktningdato for å finne ut ka som skjer når i svangerskapet?

Klem

ja eg har en sånn goe følelse .. f.eks. har ei venninna som e 20 uker på vei. eg har sagt det var jente hele veien , mens helst alle andre helt sikkre på at det var gutt.. det var jente så klart :)

nei eg vet ikke hvor det er sånn kalender bortsett fra den de har her fra uke til uke , men eg syns ikke den er så god..

kanskje babyverden.no ?

eg kunne å tenkt meg en slik kalender :)

ja det er ikke vært å teste for tidlig egentlig.. tenk hvis du skulle få en falsk negativ .. det hadde ikke eg heller orka.. tenkte ikke så mye over det idag når eg testa.. det sa liksom bare stopp hos meg, nå må eg teste... å så var det gjort på et øyeblikk og mannen var ute og jobbet og eg kom hoppende glad med tårerer som sprutet. var liskom ikke slik jeg hadde sett for meg at den positive testen vår skulle bli.., men det gikk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...