Yuna Skrevet 1. april 2007 #1 Skrevet 1. april 2007 Jeg vurderer å by på en vogn inne på www.gooba.no, men er usikker på om vognen er så bra som de skriver at den er? Og lurer på hvilket merke det er. Kan det være en Basson? Syns ikke den ligner på noen vogner jeg har sett på. Selv syns jeg vogna virker veldig bra.
en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 1. april 2007 #2 Skrevet 1. april 2007 synes ikke den ligner på en basson.. jeg er kanskje av den skeptiske typen.jeg må vite litt om en vogn før jeg kjøper. selv om den ser bra ut og har mange funksjoner..
Adalis Skrevet 1. april 2007 #3 Skrevet 1. april 2007 Du kan jo alltids by, men jeg tror ikke jeg ville lagt mye penger i den der. Syns den minner om en dårlig kopi av flere merker.. Ser ut som stoffet er slik som det er i gamle treningsdresser, var veldig blankt og mykt så det ut som. Kan ikke forestille meg at det er så solid da....
Mamma05&08 Skrevet 1. april 2007 #4 Skrevet 1. april 2007 Den så litt "plastikk-aktig" ut.. har selv en Basson Monza... og det der er ikke en Basson... Du kan få kjøpe min for en billig penge Hvis du har en prinsesse da.. vogna er nemlig rød
Anonym bruker Skrevet 2. april 2007 #5 Skrevet 2. april 2007 Rød vogn går da kjempefint til gutt også!!
sivuna Skrevet 2. april 2007 #6 Skrevet 2. april 2007 Jeg ville defintivit funnet ut mer før jeg bød på denne.. Enig i at det ser ikke ut som en Basson, hadde Roma selv en stund. Husk det er forskjell på mye mer enn bare funksjoner og komfort, det er også forskjell på sikkerheten med vogner. Den fyller vel gjerne EUkravene, men det er ikke alltid det betyr at den er spesielt sikker likevel. Skriv en mail til Gooba og spør mer om hvem som har produsert den. Men den skulle vert BILLIG for at jeg i det hele tatt hadde vurdert den... Likte ikke det stoffet der, men akkurat det er jo opp til hver enkelt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå