Gå til innhold

Hei dere med IKM i disse dager!

Anbefalte innlegg

Hvordan går det med dere? Noen symptomer eller positive tester?

(MamMia, wimbom, G.I.H og flere?

Jeg har selv ikm i morgen, og tempen holder seg fortsatt høy på 13.dpo. Spennende siden den alltid har synket på 12.dpo tidligere (5 tempe-pp). Men jeg tar ingenting på forskudd, har lært litt av dere andre som har blitt lurt noen ganger av høye temper. Er forberedt på at det også kan skje meg. Har en gravi.test som ligger og brenner i skapet, så morgendagen blir spennende (eller kanskje bare trist... :-) . Har forøvrig INGEN symptomer å skryte av!

Ha en GOD PÅSKE alle sammen!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8834492-hei-dere-med-ikm-i-disse-dager/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, gravi.testen ligger fortsatt i skapet og den brenner ikke lenger!

Tempen falt med 0,17 grader i dag så her har håpet svalnet betraktelig. Ja ja, da ble jeg lurt igjen. Ble jo litt oppmuntret når tempen holdt seg høy 2 dager lenger enn vanlig, men i dette spillet skal man visst ikke ta noe for gitt. (Rykk tilbake til start, blææ..!)

Håper på bedre lykke for dere andre!

Hei Hei...

Eg kom meg igjennom 1.april utan å bli lurt, så eg har bestemt meg for at tanta skal heller ikkje få lura meg denne gongen. Eg har ikkje kjent etter symptomer, og eg skal prøva å ikkje gjera det heller. Visst tanta har vit å halda seg vekke, så har eg bestemt meg for å testa på påskeafta.Eg veit ikkje om eg klarer å vente heilt til lørdag, men eg skal gjera eit iherdig forsøk. God Påske jenter, og lykke til alle sammen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...