Gå til innhold

Mange som ikke har vært på fest enda?


Kristannaa

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke det..Tenker ofte at det hadde vært gøy,men når det nærmer seg helga så ombestemmer jeg meg;) Syns det blir så skummelt at han skal være borte fra meg om natten! Har vært borte fra han om dagen og kvelden flere ganger,men det blir liksom ikke det samme..

Kasper får kun mme,så er ikke noe problem å være borte fra han sånn i forhold til mat! Svigermor har kjøpt seng til han og er veldig klar for å ha han på overnattingsbesøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei

 

Skjønner deg veldig veldig godt!

Men jeg kan fortelle at jeg har vært borte fra snuppa i 3 dager jeg! Vi fikk nemlig betalt tur til svalbard med jobben, kunne bare ikke gå glipp av det følte jeg. Men det gikk veldig bra! Victoria koset seg masse og jeg ringt vel hjem 5-6 ganger om dagen, samt x antall meldinger, men det gikk sååå fint! Jeg var veldig redd og lei meg med en gang, men når jeg hørte at de hadde det så bra hjemme var det ikke noe problem!

Og ikke nok med det, så føler nå min samboer at han er mye bedre kontakt med henne. Jeg ser også at hun har et helt annet forhold til pappan sin enn før, så det er veldig bra!

 

Så jeg sier bare, ta deg en fest og kos deg! Det er vel fortjent :o)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært ute enda jeg heller..

Men vi er invitert i bryllup i oslo 2 juni, så da blir det første natten borte fra han. grugleder meg...

Han skal være hos mamma, og jeg veit jo han får det kjempefint, men kribler litt i magen for det...

 

Godt å lese at Mary1 hadde det fint på tur og at Victoria koste seg hjemme :)) Sånt hjelper!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at det gikk bra mary1:) Vet jo egentlig at det kommer til å bra! Kanskje jeg skal driste meg ut på påskeaften!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ville jeg ha gjort hvis jeg ikke skulle på fjellet!

Man trenger litt tid ute å! Vi er jo fortsatt unge og spreke ;o)

Håper på å ta meg en tur ut selv snart..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikke vært borte fra celine enda, kun en og annen time mens jeg har trent. skal i bryllup den 30 juni, da skal mamma passe henne. men det blir ikke hele natten. litt skummelt å gå fra henne syntes jeg og dessuten nekter hun å ta flasken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært borte 1 gang 2 timer på kino. Da satt jeg og "trippet" på kanten av setet den siste halvtimen ;-) Jeg hadde aldri klart å vært mer enn max 2 timer borte pr i dag. Kanskje hvis jeg hadde visst at hun hadde sovet heeele tiden mens jeg var borte men...

Var ingen festløve før jeg ble gravid, så det er liksom ikke noen aktuell problemstilling heller ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke vært på fest enda....har liksom ikke det behovet. Skulle egentlig på bursdagsfest til en venninne i går( være der littegrann for å hilse på edru) men sambo dro på fest istedet.Han sa jeg kan gå ut neste helg...Jeg tenkte "hva skal jeg finnepå da a,jeg har jo ikke noe liv uten ungene, da vil jeg jo heller være hjemme å se på film o.l med sambo).

Også gidder jeg ikke dra på byen på f.eks en lørdag, komme hjem 6 om morran, og må pumpe meg og være fyllesyk med 2 smått-iser hjemme. Skal jeg på fest må jeg ha fri dagen etterpå og det er ikke lett å få til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle på middag på fredag, men den vart avlyst. Hadde likevel tenkt å ha snuppa med. Tror ikke jeg vil være borte fra henne før ho er ca 6mnd. Skal i bryllup før den tid, men da må ho berre bli med. Fullammes her. Har ikke prøvd engang om ho tar mm fra flaske. Men jeg vurderer å lære henne det. er litt greit om noe skal skje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært på fest enda, og har ikke behov for det heller. Men,mulig det blir en liten en i sommer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke vært men gleder med til jeg skal. Er vel verst første gangen tror jeg. Men etter at man opplever at det går bra å være borte, så slapper man vel bedre av neste gang.

 

Fullammer enda, og gutten er ikke så begeistra for flaska. Men det skal vi bli flinkere til å trene på fremover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fullammer og har ikke vært på fest enda..

Hun er litt avhengig av mamman sin enda:)

Men gleder meg til jeg skal..

Har bursdag i dag, og d har jo vært kjempekos å dratt ut en tur..men men.. Får ta d igjen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har heller ikke vært på noen fest eller ute på noe som helst ennå kveldstid forsåvidt:) men har ikke hatt behov for det eller savnet det heller! Koser meg hjemme med vesla om kveldene jeg. hun er forresten blitt veldig avhengig av meg i det siste og jeg ville da kvidd meg for at noen andre skulle hatt henne. Fullammer her også og hun spiser ofte, så da måtte jeg pumpa meg masse!:)

Tror nok fort det blir en 3mnd til jeg drar ut på byen også ja....hun er 3mnd i dag og planer om å fullamme til 6mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært på fest enda, har ikke hatt behov for det. Er ikke den store festeren uansett. Men har lyst å ta en tur ut og spise med ei venninne en kveld. Skal prøve det til uka. Snuppa legger seg jo uansett før kl 20, og sover til morran, så det er ikke noe problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...