mammatil2. Skrevet 1. april 2007 #1 Skrevet 1. april 2007 er i uke 6,men føler at det er ubehagelig å ha på seg jeans nå.
JoeyLover Skrevet 1. april 2007 #2 Skrevet 1. april 2007 Heisa. Jeg er i uke 7 med min nr. 2 og har allerede byttet ut noen av buksene mine med mamma bukser. Tror det er veldig foskjellig når buksene begynner å stramme. Jeg fikk tidli mage med nr. 1. Var vel rundt uke 9 .
75nora Skrevet 1. april 2007 #3 Skrevet 1. april 2007 Jeg er oguke 7+4 og merker at alt strammer, gravid for andre gang, men fire år siden sist. Er dessuten gravid med to, men selv første gang måtte jeg tidlig skifte til større størrelser...
Neetamor-mednyspire Skrevet 2. april 2007 #4 Skrevet 2. april 2007 har "flyttet" ut av buksene mine får mange uker siden.. får de på, men er så utroli trang over magen at det er ubehagelig.. har nå kjøpt mammabukse.. med første brukte jeg mine vanlige klær til jeg var godt over 5 mnd på vei.. er nå snart 13 uker på vei og magen er tydelig- selv om jeg ikke har lagt på meg noe..
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 2. april 2007 #5 Skrevet 2. april 2007 uke 14 og i uke 16 måtte jeg begynne med mammabukser!
Focusina Skrevet 2. april 2007 #6 Skrevet 2. april 2007 Hei Jeg er i uke 8, men det ser ut som om jeg er 5 mnd på vei... Skikkelig oppblåst, samtidig som jeg har lagt på meg etter at ammeperioden er trappet betydlig ned. ( ammer en gang om dagen nå) Har en sønn på 14 mnd som ikke har sovet en hel natt før nå.. derfor har jeg aldri kommet igang med trening igjen. Sist hadde jeg liten mage hele tiden, mest sannsynlig fordi jeg var trent. men nå har altså kroppen blitt en tøyelig fiskebolle, noe som igjen sikkert vil vise seg i form av en enorm kropp mot termin. Bu... Hormonell jeg? NEEEI tenk! ;-)) Det skjer ofte at man blir større for hvert svangerskap, men ikke alltid. Sist gang sa alle at jeg helt sikkert bar på et barn på ca 3 kg - hei og hå han kom på 4,5, gjett om det var sjokk! :-) Mammatøy vil jeg vente med en stund, rett og slett fordi folk vil tro at jeg er 5 mnd på vei nå - å så flaut... Da vil jeg heller si at jeg har sklidd ut , men er på vei til trivselsvekten min - på sikt :-) Hi..hi..( På veldig lang sikt..etter termin...)
Ranveig R Skrevet 2. april 2007 #7 Skrevet 2. april 2007 10+2. Buksene er ikkje trangare, men synest det er ubehagelig når det ikkje er veldig mykje stretch. Orkar ikkje press på magen. Har god plass i dei vanlege buksene mine, men så har eg gått ned 5 kg og.
Baby s'il vous plaît*HØYGRAVID Skrevet 3. april 2007 #8 Skrevet 3. april 2007 Hei! Er 6 + 6 i dag og i forrige uke begynte jeg å træ en strikk gjennom knappehullet i favorittjeansene mine, slik at den ikke skulle stramme over magen. Fordrar ikke trange klær for tida og hopper rett inn i kosebuksene når jeg kommer hjem fra jobb! Har fått en liten "pølsemage" allerede, noe som er litt gøy, siden jeg måtte vente leeeenge på magen da jeg skulle ha førstemann, hihi :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå