Gå til innhold

Hallo Elastica,og sjaman

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bestilt meg nye kort,og er så spent på de.Likte så godt bildene på de korta eg bestilte.Sjå om eg kan bruke meir kort i tillegg til pendel,og de bildene som eg får opp. Har dere gått på kurs,eller er dere sjølvlært??Er så spennende.Ja idag skal me på sykkeltur,med den nye sykkelvogna me kjøpte til de to små.Er så fin sol ute idag.Og du Elastia,eg får veldig tydelig opp ei lita jente på fanget ditt altså!!Så det er eg temmelig sikker på,det med to har eg jo veklsa litt på å tenkt o du får,men den jenta,ho er eg ganske så sikker på!!!Klem til dere begge

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei ...jeg lærer ennå jeg...har jo kortene når jeg ikke "ser" noe for å hjelpe meg videre...er jo en side på nett om dette...skal sende deg pm...der kan du følge en studiering...jeg skal og melde meg på...er aldri utlært på dette området...klem

Skrevet

Nei,det er heilt sant,og det å kjenne på å få lære meir,og komme videre med å utvikle evnene.Ja,det hørtes flott ut,gjør det.Har lyst å lære masse.Klem

Skrevet

Hallo vennen!!

Jeg har aldri gått på kurs, men har fått litt hjelp av cec26 og brukte boka flittig i beg. Har ikke brukt korten aktivt mer enn et par år nå ,selv om jeg har hatt de lenge. Mest på fam. og venner i begynnelsen..

Sov med ett og ett kort under puta i beg. for å se hvilke drømmer og tanker de gav.

Som du har sett når jeg har spådd deg eller dere på mail, så pleier jeg å si hvilke kort jeg får opp og hvordan jeg tolker de :-)

Kos deg i vårsola med fam. -Vi snakkes på msn.!!!

Skrevet

Ja korta er jo gode til å fylle ut det ein ser.Men det er velddig artig,for somme gonger så berre detter det inn ein masse bilder,eller ord,og ting kjem på løpende bånd,andre ganger står det heilt stilt.Kose dere de og,så snakkes me inne på msn.Klem til deg vennen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...