Gjest Skrevet 1. april 2007 #1 Skrevet 1. april 2007 Jeg har etter vi startet prøvingen, alltid visst når jeg har hatt EL. Og alltid hatt den også. Tok El-tester og tempet før, så jeg visste jeg alltid hadde EL. Nå har jeg venta på EL i flere dager. Skulle egentlig ha hatt ømme bryst nå, og har stikkninger i underlivet påeggløsningsdagen. Har ikke kjent noe av delene. Kan det være at jeg ikke får EL, selv om jeg bestandig har hatt det? Og når kommer da mensen?
ano`num *17.03.10* Skrevet 1. april 2007 #2 Skrevet 1. april 2007 Det kan være at du har el uten å kjenne det og det kan være at du nå har en syklus uten el! Det er helt normalt å ha en syklus i ny og ne uten.... For de aller fleste kommer da mensen til nogenlunde normal tid.
Gjest Skrevet 1. april 2007 #3 Skrevet 1. april 2007 Takk for svar! =) Jeg driver å teller dager til vi skal i gang, og da er det typisk at dette kommer. Men får håpe mensen kommer til nogen lunde normal tid!!! ) Ikke alle som gleder seg til tanta skal komme =) Lykke til videre med svangerskapet!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå