Gå til innhold

Kan dere være så snill å se på FF-charten min??

Anbefalte innlegg

Er på syklusdag 18, og hadde et voldsomt tempraturhopp fra i går til i dag, sa det til samboern at i kveld må det bli litt kos for nå har temp steget. Men da sier han at han har lyst til å ta med seg gutten vår og ligge over til noen venner siden jeg skal jobbe seinvakt og kommer hjem sent i kveld...han har påskeferie og vil dra til vennene sine dær vi bodde før siden jeg faktisk skal på jobb i morgen også, blir jo kjedlig for han å være hjem alene. Han sier at han er lei av å hoppe i høyet når jeg sier at han "må", og vi er bare i 2pp, hvordan skal dette gå??

Men kan ikke noen se på charten min og se om det ikke er så farlig om det ikke blir sex før i morgen =)

http://www.fertilityfriend.com/home/1982f8

Fortsetter under...

hei :). vanskelig å lese den charten. men ser ut som du har el nå ja.. :)..

når hadde dere sex sist dda?.. husk de lever noen dager vettu :)..

ja det blir fort sånn at blir det mye press så backer de ut.. men da synes jeg det er bedre ..og involvere de med det meste.. som temp.. el tester.. etc.. slik at de bare ikke er til *nytte* når man skal ha sex... :).

hadde dere sex i går eller i forigårs.. er det ingen fare.. :).. de ligger og venter vettu :)..

lykke til..

Mine sykluser har vært på 41,34 og 38 dager, så det har variert litt. Vi hadde sex på fredagskveld så svømmerne jeg har inni meg berger nok til jeg får ny forsyning i mårra. Er øm i magen nå og det kan jo være tegn på EL så jeg får håpe på det beste =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...