Gå til innhold

Selskap på veien mot IKM UKE 16?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei, har ikke vært så mye her inne i det siste, men har regnet meg frem til ikm fredag uke 16, så da hører jeg vel til her ;-) har ikke trua denne mnd, har nesten ikke hatt sex pga mannen min er ikke frisk, kan ikke så godt tvinge han stakkar :) men som alltid er det jo et lite håp da ;-)

masse lykke til damer ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt trykk i underlivet og ømme pupper i flere dager nå..Er veldig spent foran uke 16. Håperhåperhåper på en liten spire!

Skrevet

Har en datter som blir 3 år nå 22. april, og vi startet egentlig med ny baby-prøving da hun var 13 mnd gammel. Som dere skjønner ble jeg ikke gravid, og fordi jeg har tatt diverse medisiner innimellom (+ at det var ganske frustrerende å ikke bli gravid slik at det gikk utover forholdet vårt) har det vært litt sånn av og på med prøvinga siden hun var 20 mnd gammel.

Men nå er vi altså igang igjen for fullt!!! =) Håper det klaffer denne gangen. Tok ut p-ringen 20. mars, og fikk mensen den samme dagen.

Har vanligvis en syklus på 25-26 dager, men regner med at den blir 28 nå den første mnd (har hatt 28 dager den første mnd når jeg har sluttet tidligere).

Sånn eeegentlig vil jeg helst ikke ha et desember-barn, men det blåser jeg i akkurat nå =) hehe.. IKM er tirsdag 17. april, og jeg krysser fingrene for at den sitter på første forsøk! I den grad det kan kalles første forsøk da;) hehe...

Skrevet

Jeg har IKM uke 16/17, og håper det blir godt nytt da! 9 pp siden MA nå, så det hadde vært på tide synes jeg.. Har ikke fått positivt utslag på el-test, men håper jo at egget har kommet likevel, og at det begynner å spire og dele seg nuh! :)

Måtte vi alle lykkes!

Skrevet

Jeg blir kjempeinspirert av alle som er blitt gravide her inne de siste dagene. Håper uke 16 blir like fruktbar! Jeg har IKM rundt 22 april, så det er alt for tidlig å kjenne etter noen symptomer ennå, men kan jo håpe de kommer i løpet av neste uke :-)

Ha en super ettermiddag!

Skrevet

Jeg og blir så happy av alle som har testet positivt her.. Blåser lissom litt liv i håpet mitt! Jeg har ikm på mandag, og så isted at en her inne med ikm samme dag, hadde testet positivt i dag..Så da ble jeg jo fryktelig fristet til å teste selv da.. Men skal prøve å holde meg til lørdag ihvertfall :)

Skrevet

Hei! Jeg har IKM søndag 22. april så henger meg på her. Hadde EL den 8. april (2 mnd jeg har testet med CB) og hadde sex den dagen + to dager før. Håper virkelig det klaffer for oss alle denne mnd!! Vet dere hvor tidlig man begynner å merke sympomer? Jeg har aldri vært gravid før og synes det er litt vanskelig å kjenne etter. til nå har det liksom vært mensen som er på vei... LYKKE TIL ALLE SAMMEN!

Skrevet

ikm onsdag 18 april

har 32 dagers syklus...

6 dager igjen til ikm idag=/

håper tiden går fort, slik at jg kan begynne på en ny pp.

tror ikke jeg er gravid denne måneden heller..=/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...