Gå til innhold

Er eg gravid mon tro...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heihei :)

I dag var min IKM dag...testet med en gang eg stod opp :) Når eg sjekket testen, syns at eg såg ei veldig, veldig svak linje..viste den til samboeren min. Har og syns han såg en veldig svak strek... har tenkt å kjøpe flere, har en plass eg kan gjøre det. Men bør eg vente til i morgen med å teste på nytt? Er det virkelig en mulighet at eg er gravid??? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge TR ikke er kommet, så er du gravid inntil det motsatt er bevist :-) Kan jo være at du er en av dem so hcg-prod. kommer sent igang/eller du har hatt senere EL enn først antatt, og at det er derfor du får så svakt utslag. Hvilken test brukte du? Var det farge i den svaaaake streken?

Skrevet

Hvis streken var svak burde du vente til i morgen tidlig igjen før du tester, det er i morgenurinen hcg innholdet er størst. Men en strek er en strek, så stor sjans for at du er gravid:)

Skrevet

Eg har brukt Quick Respons. Kontrollstreken var veldig rosa, mens teststreken var veldig lyserosa, så vidt du kunne se skille den fra vakgrunnen(var litt rosa den også). Får bare sitte og vente og se om TR kommer da.

Skrevet

Jeg synes at dette høres lovende ut, men ta en annen test (f.eks. CB) for å sammenligne, eller vent til i morgen tidlig :-) Tvi tvi!

Skrevet

Takk for det :) Hvor kan eg få tak i cb? På apoteket har eg bare sett quick respons...

Ska holder dere oppdatert :D

Skrevet

har samme erfaring som deg fra da jeg var blitt gravid med førstemann. Veldig svak QR test på morgen. Måtte virkelig legge godviljen til for å se den da. Mannen min mente det var ønsketenkning, fo rhan så den ikke. han er fargeblind hehe, sikkert derfor. Fikk kjøpt CB samme dag og den var sterkt positiv.

Masse lykke til, prøv en CB du;)

Skrevet

Kjøpte meg CB for litt siden, sprang inn på badet og tok testen. Etter 2 min var resultatet klart: Der stod det: "gravid"!!!!!Var egentlig ikkje forberedt på det :) samboeren min ble helt i hundre! Dette har vært vår første pp!

Skrevet

Så utrolig gøy! Gratulerer:-D

Blir feiring i helga da. Alkoholfri champagne :-)

Håper du får et fint svangerskap, uten altfor mange plager

Skrevet

oi, det er jo søndag idag, hehe går litt i surr. Skal på påskeferie i morgen, så for meg blir det litt som helg.

Ha en fin påske hvertfall:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...