Gå til innhold

HIPP mme <3


Mamman til Ask (12/06)

Anbefalte innlegg

da har Ask fått hipp for første gang for en halvtime siden..og det ser ut som om han liker den, woohoo :) gapte etter mer og har ikke gulpet enda :D

da kan vi endelig slutte å kjøpe ha1 :)

 

synes forresten det smaker godt selv, hehe.. litt hmm... grøtris :P vet ikke hvordan den er i norge, men sånn tysk grøtris.. nam :D

 

forresten.. på pakningen står det bare mengde blandingsforhold på 3 størrelser.... noen som bruker hipp som lager med 5 skjeer? hvor mye vann bruker dere? har brukt 165ml jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra da... har kjøpt den jeg og, men den står fortsatt uåpnet i skapet... bruker også ha1 til Henning... For han fikk litt diare av vanlig nan, og virkelig "gulpesyken" av collett... Begynte med ha1 da han var ca 5 uker tror jeg...

 

Det som er lite praktisk med ha1 er at man kun får kjøpt den på apoteket, og at den ikke finnes i porsjonspakninger og er mye dyrere enn de andre... så jeg håper han kan gå over til annen type snart... Da skal jeg jammen prøve Hipp... :))

 

Hvorfor begynte du å gi ASK ha1 ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sant :o) jeg å syntes den smaker godt !

 

Når jeg har 5 skjeer bruker jeg 165 ml vann ja!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ha1 var det første jeg fant.. gikk til innkjøp av en del ting før han ble født, svigermora mente at det var greit å ha mme hjemme, bare i tilfelle.. så.. ikke noe spesiell grunn til at Ask fikk ha1 egentlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enda en bra ting med hipp! han har bæsjet 2 ganger hver dag siden han har begynt med hipp.. trenger ikke malt lenger! :) med ha1 måtte vi gi en stoooor ss med malt hver dag, fordi han slet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...