Gå til innhold

Påsketur??


mira05¤mammaen til Ingeborg¤

Anbefalte innlegg

Hehe..ser ut til at jeg er ganske så alene her, nå på søndagsformiddagen..;) Ingeborg har sovnet ved siden av meg i vippestolen sin, og ligger der og snorker. Pappaen ligger i senga si og snorker..;)

Er mange av dere på tur i påsken, kanskje? Blir det en stille uke her inne?

Vi skal bare være hjemme i påsken, men gleder meg veldig til det. Mannen min har ferie hele uka, og det skal bli supert å være hjemme sammen alle tre!:) Nydelig vær også, og etterpå blir det ut på trilletur!:)

 

Hva gjør dere andre i påsken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vi er her :)

har akkurat stått opp og Ask har spist.. skal høre med gubben om han har planer om å stå opp snart, hvis ikke lager jeg meg noe å spise nå..

 

første gang siden jeg flyttet til norge at vi er hjemme i påsken, heh.. pleier å være på hytta på fjellet... men men.. blir sikkert igjen neste år.

 

håper min mann får noen fridager i hvert fall... vet aldri med sjefene hans :P

 

og på trilletur skal vi også.. sånn i 3-tida.. og stikker innom svigers på vei hjem, til middag :) de bor i samme gate, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos oss begynner ikke påsken før på onsdag. Da reiser vi til Oslo for å besøke et vennepar med baby som er bare litt eldre enn vår. Litt rart å ikke reise på fjellet, men lillegutt er jo for liten til pulken, så i år blir det bypåske. Koselig det og. Er spent på bilturen, skal kjøre Trondheim - Oslo, men det går nok bra :-)

 

Ha en fin dag, alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

Nå ha svigers tatt med Kasper ut på trilletur! Så skulle jeg vaske og rydde hele leiligheten,men skrudde visst på dataen;)

Vi skal en tur til halden og besøke oldeforeldrene til Kasper,så blir det nok en tur innom Sverige! Etter det skal vi kanskje en tur opp på hytta til mine foreldre.

God påske til dere alle:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir hjemmepåske på oss...

Har planer om å hyttebesøke venner, men det blir nok bare dagsturer.

Samboeren har fri hele påsken... :))

Er meldt fint vær, så håper vi får vært mye ute.

vi skal ha dåp 15 april, så jeg må nok få lagd de siste bordkortene snart og... merkelig at jeg altid velger noe småpirk som tar mye tid... :)

Har bare 19 stk igjen nå da, så det går fremover :))

 

GOD PÅSKE TIL ALLE SAMMEN!!!!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...