puppi1 Skrevet 1. april 2007 #1 Skrevet 1. april 2007 Jeg er litt deppa nå - har tatt to tester dag 11 og dag 13 - begge var negative. Jeg har ingen tegn - ikke ømme bryst - bare litt stikninger i magen, men det kan jo like godt være mensen som kommer. Ellers er jeg helt rolig. Har fått noen mensen kviser på armene som jeg pleier - så den kommer nok om noen dager. Skal ta blodprøve i morgen. Mannen min er fremdeles positivi og det er nesten det verste....
endelig vår tur i mai :) Skrevet 1. april 2007 #2 Skrevet 1. april 2007 uff! dette var leit, men vent til imorgen å se resultatet fra bp. det er rart det med mennene. min er også slik... han er helt sikker på at eg er gravid, men noe for å bakke det opp har han jo ikke.. lurer på hva de egentlig tenker disse mennene. får håpe de har rett iallefall. tenker på deg! god klem fra
♡ ønsker lykke♡ Skrevet 1. april 2007 #3 Skrevet 1. april 2007 tenker på deg! Håper det bare er fo tidlig. Jeg hadde ikke turt å teste på RD 11 og 13 :-) De sa det var for tidlig på st.olavs, og kunne gi falskt negativt svar. Det er jo de som ikke har testet positivt før RD 17 også :-) KLEM!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå