Anonym bruker Skrevet 1. april 2007 #1 Skrevet 1. april 2007 Hvorfor er vogner så sinnsykt lave??? Spesielt trehjulingene synes jeg er knøttsmå. Liggehøyden til babyen på enkelte av de er jo ikke høyere enn knærne våres!! Er ikke dette veldig upraktisk med tanke på å bøye seg ned, løfte ut babyen, osv? Spesielt for mennesker over 165 cm??
2erperfekt Skrevet 1. april 2007 #2 Skrevet 1. april 2007 Har forstått det slik at jo lavere bagen er på 3-hjulsvognene, jo stødigere er de. Sier seg vel selv a med et lavt tyngdepunkt er vognen stødigere:)
Anonym bruker Skrevet 1. april 2007 #3 Skrevet 1. april 2007 Stokke Xplory er høy (kan justere høyden), og faktisk veldig stødig pga fasongen på understellet. Men jeg er enig med deg, jeg skulle ønske det var flere vogner med høyere liggehøyde. Det er jo så mange lekre vogner å få kjøpt, men som desverre er for lave etter min smak.. Er vel litt skjemt bort av Xploryen min.. :-)
Anonym bruker Skrevet 1. april 2007 #4 Skrevet 1. april 2007 Ja, Xplory'en er vel høy nok, men den fins jo ikke praktisk ute på landet! Trehjulingene må vel være lavest mulig for å være stødige. Syns ikke de er stødige uansett jeg, da. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå