Gå til innhold

Gulping


mira05¤mammaen til Ingeborg¤

Anbefalte innlegg

Ingeborg er en skikkelig gulpeunge! Gulper og gulper og gulper.. Legger veldig godt på seg, da - har fått skikkelige valker og dobbelthake.;) Så det er ingen fare, bare rimelig irriterende i lengden... GLEDER meg til hun gir seg litt med den gulpinga!

Noen andre med gulpeunger?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ask gulper nesten etter hvert måltid.. men det er ikke så mye egentlig... men ja... gleder meg til han slutter med det lille også... noen som vet når ca det blir mindre gulping?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jah snuppa her gulper gulper gulper og gulper, hele tiden hele dagen... de ekstreme dagene gulper hu 10-15 ganger etter hvert måltid, gulper helt til neste måltid, gulper bare syre noen ganger... åh blir SÅ lei, når slutter det tro???

hu legger jo også fint på seg... men kunne tenkt å sjekka d litt ut... veit om en unge som la fint på seg og alt var bare bra bortsett fra ekstrem gulping, han hadde sprutbrekninger, men det spruta liksom ikke heller... hmm blir litt usikker.... han ble faktisk opperert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også ei lita gulpejente:) hehe. Eller så rent lita kan jeg vel ikke si hun er heller. Hun guler ofte, men veldig varierende dag for dag, og heldigvis så godt som aldri om natten. men får deres mm eller mme? Lurer på om det er derfor mi spiser så ofte skjønner dere....fordi hun gulper opp så mye? Hun får bare mm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slenger meg på her jeg... har oxo en skikkelig gulpe jente... hun gulper masse, ser ut som alt kommer opp igjen og noen ganger kommer det syre her oxo... men hun legger fint på seg, så det er vel bare sånn hun er da.. hehe.. gleder meg til det er slutt på gulping.. vi skifter tøy 4 ganger om dagen omtrent..hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff det gulpes her også. Synes alltid jeg går rundt med gulp på høyre skulder... For gulpen kommer selvfølgelig alltid etter at gulpekluten er fjernet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

j84.... slik er gutten min også! Er helt utrolig, hvor mye han faktisk gulper. Det bare renner ut av han! Legger jeg han ned på teppet sitt, eller på stellebordet når vi skifter, så står spruten opp av munnen hans, og alt renner ned i fjeset hans, noe han selvsagt ikke liker!

 

Synes så synd på han, lukter jo rimelig surt noen ganger, klumpete blir det etterhvert også. Har snakket med helsesøster om det flere ganger, men siden han har så god vektoppgang, så var det ikke noe å bry seg om. Synes likevel det er plagsomt jeg da. Synes det ser ut som det plager han, og det blir en god del skift per dag. Nå er han lei omslagsbodier også (skjønner at han ble lei av at jeg trakk alle opp og ned over hodet hans før).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...