Gå til innhold

Hjelp, blod?


Listende fleeceteppe

Anbefalte innlegg

Gikk på do når jeg stod opp, og da kom det først en liten rosa stripe på papiret, så kom det litt slim med gammelt blod i og så hang det fortsatt litt igjen når jeg tørket et par ganger til... Når jeg lå i senga før dette hostet jeg kraftig, og det rev liksom litt nederst i magen... har ikke vært noe mer de andre gangene jeg har vært på do nå etterpå....hjelp, hva gjør jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forresten ingen smerter i magen.. men har hatt mye luftsmerter den siste dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sikker ikke noe farli siden du ikke blødde mere en det,kan blø hvis du har hatt sex...

men kan jo snakke med lege på mandag for det..

men tror ikke de bryr seg med å sjekke deg hvis ikke du blør jevnt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er fortsatt ikke komt mer... Det var jo liksom verken rødt eller brunt blod dette her, bare litt blod som sikkert var blandet med mye slim, siden det var så svak farge. Har ofte hatt sånn før mensen, men da har det vært mer da.... men blir jo så syyykt bekymret...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når har du termin ca? Jeg har helt i slutten på nov, og opplevde akkurat det samme her nå igår og litt idag.

Noen sier at du kan få litt blødning omkring når du egentlig skulle hatt mensen??

 

Jeg opplevde det samme i forrige svangerskap og det gikk bra. Jeg kommer til å kontakte legen imorgen hvis det fortsetter da, for sikkerhets skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også i slutten av november, er 6+0 i dag... Men er jo egentlig litt usikker da jeg har hatt litt ustabile menssykluser.... Fortsatt ingen smerter iallefall, og ikke noe mer blod... Kanskje det er et hint om å roe litt ned? har gått i ett hele uka, travleste dagene på jobb i året....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også ustabile sykluser så det holder, men er rundt 5+3 eller 6+0. Har bestilt tidlig UL uansett uka etter påske, forrige gang trodde jeg at jeg var i uke 9, men var plutselig 7+2 på ul... hehe

 

Alltid greit å lytte til kroppen og ta det med ro uansett!! Jeg har ei på 8 år og ei aktiv lita ei på 16 mnd, så jeg må bare ta det jeg får jeg...:)

 

Men tenker som så at kroppen ordner opp selv den samme hvilken vei det går, kan jo ikke gå å være konstant bekymret heller! De fleste svangerskap går tross alt greit!!

 

MASSE lykke til:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...